شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

برگزاری اولین دوره کنفرانس مارکت وی

خلق یک واقعیت؛ بازار تشنه مباحث نوین تحقیقات بازاریابی

کنفرانس تحقیقات بازاریابی مارکت وی، 1 آبان مصادف با روز آمار و برنامه‌ریزی در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

این کنفرانس که با حضور بیش از ٢٠٠ نفر از مدیران ارشد بازاریابی، برند، محصول، تحقیقات بازار و … شرکت‌های مطرح ایران، همراه بود، در شرایطی برگزار شد که تنها پس از سه روز از اطلاع‌رسانی این ایونت، ظرفیت آن تکمیل شد.

در این کنفرانس هشت شرکت تحقیقات بازاریابی مطرح ایران، در قالب ارائه تِد، به‌روزترین مباحث تحقیقات بازاریابی را ارائه دادند که در این بین، بابک اسماعیلیان، از شرکت بهینه کاوان کیفیت، درخصوص “کاربرد هوش مصنوعی در تحقیقات بازاریابی” و یوسف باقریان از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در زمینه “جایگاه بازرسی در تحقیقات بازاریابی و ارتباط موثر بین آن‌ها”، به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است زین پس، برگزاری کنفرانس مذکور به عنوان کنفرانس مرجع علمی این صنعت، به‌صورت دوره‌ای و با مشارکت شرکت‌های تحقیقات بازاریابی مطرح ایران، ادامه خواهد یافت.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
فلسفه وجودی شرکت ISQI
بنر ساید بار isqi