شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
امروزه ایمنی، کیفیت و حفاظت از محیطزیست از اهمیت ویژهای در جوامع بشری برخوردار است و یکی از ابزارهای موثر در این مسیر، میتواند بهرهگیری از خدمات شرکتهای بازرسی باشد.
در این راستا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاورهای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرفکنندگان، تدوین استانداردهای موردنیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و حسن ارائه خدمات تأسیس شد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه بازرسی فنی و ارائه خدمات مهندسی و مشاورهای در حوزههای مختلف صنعتی و برخورداری از سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی، بهداشت حرفهای و محیطزیست و تأیید صلاحیتهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح نظیر سازمان برنامه و بودجه، سازمان ملی استاندارد ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیطزیست، سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای ملی نفت و گاز، مرکز آمار ایران و توانیر در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مشاوره توانسته است با جذب و بهرهگیری از توان بیش از هزار نفر از کارشناسان متخصص و مجرب در داخل و خارج از کشور خدمات کیفی و با ارزشی در زمینههای مختلف به مشتریان ارائه نماید. ادامه…
مسئولیت اجتماعی یکی از رویکردهای مورد نظر و مهم در برنامههای جاری و اهداف آتی ماست که براساس مدل بینالمللی GRI در شرکت جاری سازی شده و سعی داریم که هم راستا با ماموریت و ارزشهای سازمانی خود آن را اجرا نماییم.
بدین منظور با توجه به رویکرد شرکت جهت حفظ محیط زیست ، ارتقای ایمنی و کیفیت و رسالت خود جهت حفظ سلامت و توسعه فرهنگی نسل فردای کشور بخشهای هدف ذیل برای کمکهای خیرخواهانه در راستای مسئولیت اجتماعی انتخاب شدهاند و هرساله یک هزارم فروش شرکت صرف این امور میشود ادامه…