شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تقدیر از پیشکسوتان کیفیت صنعت خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت

به مناسبت روز ملی کیفیت توسط ISQI انجام شد؛

تقدیر از پیشکسوتان کیفیت صنعت خودرو

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در روز ملی کیفیت میزبان متولیان کیفیت صنعت خودرو بود.

به گزارش روابط عمومی ISQI – نشست پیشکسوتان و متولیان کیفیت صنعت خودرو به مناسبت روز ملی کیفیت در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد، متولیان کیفیت از شرکت‌های خودروسازی حضور داشتند که طی آن ضمن بحث و تبادل‌نظر درخصوص چالش‌های کیفیت صنعت خودرو، گزارش تحلیلی ریشه‌های عارضه‌های کیفیت خودرو و همچنین داشبورد جامع کیفیت از نگاه مشتریان برای حاضرین ارائه و راهکارهای پیشنهادی نمایندگان صنعت خودرو اخذ شد.

گفتنی است این مراسم سال گذشته با حضور خبرنگاران برتر خودرویی به‌عنوان یکی از اجزای موثر و مهم در حلقه کیفیت خودرو برگزار شد و امسال مراسم روز ملی کیفیت با حضور فعالان و پیشکسوتان کیفیت صنعت خودرو به‌عنوان یکی دیگر از ارکان این زنجیره مهم و تاثیرگذار، در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.

همچنین در این مراسم از مجتبی استادرحیمی معاون اسبق کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و بهنام خلج، معاون اسبق کیفیت شرکت پارس خودرو به‌عنوان دو پیشکسوت کیفیت صنعت خودرو تقدیر و تشکر شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همواره ارتقا کیفیت در حوزه کالا و خدمات را سرلوحه کارهای خود قرار داده و برای ارتقا این مهم از تمام ظرفیت‌های خود بهره گرفته است و برنامه‌های توسعه‌ای را دستور کار دارد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi