مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روز ۱۶ مردادماه یازده ساله شد.
به گزارش روابط عمومی ISQI- به همین مناسبت با درنظر گرفتن محدودیتهای کرونا، جشن مختصری با حضور رییس و مدیران ارشد این مرکز، در ساختمان مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد و پژوهشگران برتر معرفی و تقدیر شدند.
مرکز تماس ISQI در ۱۶مرداد سال ۱۳۸۹، در واحد تحقیقات مشتری و بازار و با توجه به نیازهای پژوهشی و بازاریابی در صنایع مختلف در ارتباط با مشتریان، به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقات و نظرسنجی کشور راه اندازی شد.
گفتنی است این مرکز با بهره گیری از تیمی متشکل از کارشناسان مجرب و خبره، خدماتی چون طراحی پژوهش های گوناگون (بر اساس به روزترین روشهای تحقیق علمی)، ارائه گزارش های توصیفی و تحلیلی در بازه های مورد نیاز و ارائه راهکارهای بهبود شاخص های مورد بررسی در پژوهش، ایجاد بستر های مورد نیاز برای اجرای طرح های بازاریابی شرکت های مختلف با توجه به ویژگی های کالا و خدمات، ارائه می دهد.