شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

مقایسه دو اپلیکیشین نیازمندیهای دیوار و شیپور

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان حامی سامانه whichapp نتایج حاصل از نظرسنجی مشتریان دو اپلیکشین نیازمندیهای دیوار و شیپور را منتشر کرد.

خیلی دور نیست که برای فروش و یا خرید کالاهای دست دوم به سمساری‌ها، وانت‌های سیار خریدار لوازم منزل و دلال‌ها مراجعه می‌کردیم. اما امروزه با تاسیس وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های نیازمندیها، امکان ثبت آگهی خرید و فروش اجناس دست دوم در صفحات آنلاین فراهم شده که به آسانی پس از تهیه یک عکس مناسب از کالا و ثبت‌نام در قسمت درج آگهی، می‌توان جنس کارکرده را در معرض دید عموم و مشتریان قرار داد.

علاوه بر اینها گستره این آگهی‌ها نه‌تنها به محصولات و اجناس دست دوم، بلکه حتی به خرید و فروش مسکن و خودرو نیز ختم نشده و اکنون شاهد درج آگهی‌های استخدام و فروش خدمات نیز در این اپلیکشین‌ها می‌باشیم.

از بهترین اپلیکیشن‌های نیازمندیها در ایران می‌توان به اپلیکیشن دیوار و اپلیکیشن شیپور اشاره کرد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته‌اند.

از این رو سامانه Whichapp.mobi، طی تحقیقی، از ۲۴۲ نفر از مشتریانی که تجربه استفاده از اپلیکیشن‌های شیپور و دیوار را داشته‌اند نظرسنجی کرده است.

در این نظرسنجی طبق روش قیاس دودویی، دو اپلیکیشن مذکور از نظر معیارهای کیفیت خدمات، صرفه اقتصادی، قابلیت اطمینان مقایسه شده‌اند.

بر اساس نتایج، ۶۲ درصد مشتریان معتقد بودند کیفیت خدمات دیوار از شیپور بیشتر است و حدود ۴۰ درصد مشتریان انتشار آگهی در شیپور را به صرفه تر از دیوار دانستند، همچنین حدود ۶۲ درصد در معیار قابل اعتماد بودن آگهی ها، تفاوتی میان این دو اپلیکیشن حس نکردند.

علاوه بر آن، درخصوص معیار اصلی انتخاب این دسته از اپلیکیشن ها، بازخورد آگهی با کسب ۴۸درصد آرا، مهمترین معیار از سوی مشتریان شناخته شد. این درحالیست که حفظ امنیت اطلاعات شخصی با ۴۴درصد و هزینه انتشار آگهی با ۸درصد در اولویت های بعدی قرار گرفتند.

نتایج بیشتر حاصل از این نظرسنجی را میتوانید با کلیک در اینجا مشاهده نمایید.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم