شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در راستای اهداف تعالی خود، با حضور در جایزه ملی کیفیت ایران، مراحل ارزیابی را زیر ذره بین ارزیابان این جایزه پشت سر گذاشت.
پس از ۲ روز ارزیابی بر اساس ۷ معیار اصلی راهبری، تفکرها و رویکردها، راهبردها، اطلاعات و دانش، سرمایهها و تعاملات، مدیریت فرایندها و دستاوردها، نهایتا طی روز جاری، مراسم اختتامیه ارزیابی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران برگزار و خلاصه گزارش بازخورد ارزیابی توسط تیم ارزیابان ارائه گردید.
به گفته مدیرعامل ISQI، حضور در این ارزیابی، علاوه بر این که فرصت شایسته ای برای سنجش توانمندیها و دانش سازمانی محسوب می شود، موجب بازنگری اصولی در تمامی ارکان سازمان شده و بستر ایجاد دیدگاه های نوین و گسترش زمینه های فعالیت را فراهم می سازد.
همچنین مانند دوره های پیش با کمک گزارش بازخورد و راهنمایی های تیم ارزیاب، خواهیم توانست جای پای کیفیت را در سازمان تحکم بخشیم و با ترسیم اهداف جدید به همراه همسوسازی تمامی ارکان این مجموعه بزرگ به سوی اهداف استراتژیک، مسیر دستیابی به اهداف تعالی را هموارتر سازیم.
بازرسی و صدور گواهینامه
تحقیقات مشتری و بازار