شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

رشد ماهیانه کارکرد مرکز تماس با وجود شرایط ناشی از کرونا

طی آبان ماه سال جاری‌، علیرغم شرایط دورکاری، تعداد پرسشنامه‌های تکمیلی مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به ۳۲۵.۲۶۸ فرم رسید که با رشد ماهیانه، بیش از ۱۰۰.۰۰۰ پرسشنامه در سیستم دورکاری این مرکز تکمیل شد.

به گزارش روابط عمومی ISQI، در شرایط شیوع بیماری کرونا و کاهش ظرفیت مراکز تماس ناشی از آن، مرکز تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران باتوجه به اهمیت اجرای پروژه‌های حساس موجود در مرکز تماس، به منظور برآورده‌سازی نیاز کارفرمایان، با اقدام به ایجاد سامانه جمع‌آوری اطلاعات نظرسنجی، امکان جمع‌آوری اطلاعات حاصل از تماس‌های تلفنی را در بستر نرم‌افزار دورکاری این مرکز مهیا ساخت.

این اقدام که نیازمند به‌روزآوری‌های متعدد در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار مرکز تماس و پهنای باند اینترنت بود، موجب ایجاد شرایط بهتر دورکاری برای بسیاری از پژوهشگران این مجموعه و درنتیجه فعالیت بیش از ۲۵۰ نفر در این سیستم شد، به طوری که در آبان‌ماه سال جاری، تعداد پرسشنامه‌های تکمیل شده در سیستم دورکاری این مرکز، مرز ۱۰۰.۰۰۰ را گذراند.

شرکت‌های تحقیقات بازار و مخاطب سنجی، آمارگران، پژوهش‌گران و … نیاز دارند تا با افراد مختلف جهت پاسخ‌گویی به پرسشنامه‌های خود مصاحبه کنند و پس از جمع‌آوری اطلاعات ثبت شده توسط پرسشگران در یک برنامه آماری، تحلیل‌های موردنیاز توسط کارشناسان صورت می‌گیرد که این فرآیند، علاوه بر زمان بر بودن محتمل بروز خطای انسانی نیز است.

از این رو واحد تحقیقات مشتری و بازار، با بهره‌گیری از سامانه‌های پرسش‌گری پیشرفته‌ در بستر شبکه و اینترنت، توانست به دور از خطای نیروی انسانی، سرعت این عملکرد را بهبود بخشد.

در این نرم افزارها، پژوهشگران پاسخ سوالات پرسشنامه‌ها و صدای مشتریان را از طریق تبلت، گوشی هوشمند تلفن همراه و یا کامپیوتر، ثبت و سپس به سرور مرکز تماس ارسال می‌کنند تا کارشناسان بتوانند نتایج و تحلیل‌های مربوطه را مشاهده و گزارشات متنوع مورد نیاز را فراهم کرده و در اختیار کارفرمایان قرار دهند.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم