شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

جشن سه‌سالگی همراه کیفیت با طعم چهارشنبه‌های انگیزشی

مراسم سومین سالروز تاسیس نظام جامع قدردانی از پیشنهادات و فعالیت‌های ویژه کارکنان (همراه کیفیت)، ۷مهرماه در ساختمان مرکزی در حالی برگزار شد که همکاران در آن با شرایط چهارشنبه‌های انگیزشی حضور یافتند.
در این مراسم آرزو حسین‌زاده، المیرا سادات محمدقاسمی، معصومه شالبافیان و واحد نظارت بر آلاینده‌های محیط‌زیست به ترتیب نفرات برتر و واحد برتر در زمینه ارائه پیشنهادات و همچنین واحدهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز به‌عنوان واحدهای مجری برتر، توسط اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت تقدیر شدند.
علاوه بر آن برندگان مسابقه جامع فعالیت‌های شرکت که در اپلیکیشن کارما برگزار شده بود نیز اعلام شدند که بابک رحمانزاده با کسب امتیاز کامل نفر اول و پس از آن به قید قرعه وحید اکبری سرقین و پونه رضوانی به عنوان نفرات دوم و سوم این مسابقه معرفی شدند.
تاریخ ۹۷/۷/۷، تاریخی که می‌توان از آن به عنوان تحولی در شرکت یاد کرد که علاوه بر افزایش مشارکت همکاران در ارتقا و بهبود فرآیندها، توانست حس مسئولیت و اثربخشی بیشتر نسبت به شرکت را در ما ایجاد کند و موجب شود که ما بیش از پیش خود را جزئی از خانواده بزرگ ISQI بدانیم و در اشتراک ایده‌ها و تجربیات خود در این نظام اشتیاق بیشتری داشته باشیم.
طی این سه‌سال به مرور با اصلاح فرآیندها و استقبال بیشتر همکاران، شاهد افزایش تعداد همراهان کیفیت و درنتیجه رونق ارائه پیشنهادات در نظام پیشنهادات بودیم.
به طوری اکنون در سومین سالروز راه‌اندازی این نظام، بر‌اساس مشارکت فعال کارکنان در ارائه پیشنهادات و ایده‌های کسب و کار تاکنون تعداد ۱۹۸۹ پیشنهاد به دبیرخانه‌های مربوطه ارسال شده که در این بین ۱۸۱۶مورد مربوط به دبیرخانه پیشنهادات درون‌سازمانی و ۱۷۳مورد متعلق به دبیرخانه پیشنهادات ایده‌های کسب و کار بودند.
همچنین از تمامی پیشنهادات دریافت شده، تعداد ۶۷۴ (حدود ۶۹درصد) پیشنهاد پذیرش و ۲۹۷ پیشنهاد (حدود ۳۱درصد) اجرا شدند.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi