شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

برگزاری مراسم افتتاحیه دوره مدیران فردا ISQI

مراسم افتتاحیه دوره مدیران فردا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۵آبان‌ماه ساعت ٨:٣٠، در مرکز آموزش بازرگانی آغاز شد که در آن پس از برگزاری مراسم معارفه، اشکان گلپایگانی مدیرعامل ISQI، ضمن تبیین اهداف بلند مدت دوره مذکور و نقش این آموزش در پرورش مهارت‌های نرم در افق برنامه استراتژیک شرکت در افق ١۴٠۴، برای همکاران برگزیده جهت حضور در دوره مدیران فردا آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش روابط‌عمومی ISQI – دوره مذکور جهت پشتوانه‌سازی جهت سمت‌های ریاست و مدیریت شرکت و توسعه مهارت‌های مدیریتی کارکنان طرح‌ریزی گردیده و در مقطع کنونی برنامه‌ریزی جهت حضور تعدادی از نیروهای کلیدی سازمان در این دوره صورت گرفته است.

آزمون مدیران فردا، ۲۹شهریورماه با حضور ۴۵نفر از همکاران به پیشنهاد مدیران واحدها و بررسی کمیته توسعه منابع انسانی، با درنظر داشتن شاخص‌هایی چون سابقه‌ کاری و توان سرپرستی، انگیزه و ظرفیت ارتقا و دلبستگی سازمانی انتخاب شدند، برگزار شد که در این بین تعداد ۳۷نفر به مرحله مصاحبه راه‌یافتند و در نهایت ۲۵نفر به‌عنوان نفرات منتخب برگزیده شدند.

گفتنی است این اقدام در راستای تحقق استراتژی‌های کلان در افق ۱۴۰۴ و باتوجه به رویکرهای نوین شرکت جهت توانمندسازی پرسنل پروژه‌محور و همچنین پرورش، توسعه و تحقق مهارت‌ها، دانش، بینش و نگرش مدیریتی کارشناسان جوان و مجرب سازمان به‌منظور ایفای بهتر نقش مدیران و روسای موفق و کارآمد در بخش‌های مختلف شرکت انجام شده است.

ضمن آرزوی موفقیت جهت همکاران منتخب، امید است در دوره‌هایی آتی با بهره‌گیری از ظرفیت سایر همکاران، نسلی مجرب و متبحر جهت آینده پرفروغ شرکت ایجاد نماییم.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi