شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

برترین ماشین‌های ضد گلوله در جهان

امروزه استفاده از ماشین‌های ضد گلوله، تنها برای حفظ جان اشخاص با چهره سیاسی نیست و حتی افراد ثروتمند نیز از این خودروها برای حفظ جان خود و خانواده‌شان در هنگام جابجایی و تردد استفاده می‌کنند. امنیت و ایمنی مهمترین ویژگی یک خودروی ضدگلوله است. اما خودروهای ضد گلوله بیشتر برای سران کشورها، نیروهای مسلح، بانک‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همانظور که در بالا اشاره شد امروزه حتی افراد غیرنظامی نیز می‌توانند خودروهای ضد گلوله بخرند، البته اگر توانایی خرید این وسایل نقلیه گران قیمت را داشته باشند. قیمت خودروهای زرهی بسته به امکانات ایمنی و لوکس موجود در آن‌ها بسیار متفاوت است. بالاترین سطح حفاظت با سطح امنیتی B7 شناخته می‌شود. در مقابل، سطوح امنیتی پایین‌تر نیز وجود دارد که مانند سطح امنیتی B4 به نسبت هزینه کمتری دارند.

خودروهای ضد گلوله به دلیل ویژگی‌های امنیتی و ایمنی بسیار مورد تقاضا هستند. هزاران خودروی ضد گلوله در حال حاضر برای نجات جان افراد VIP در جاده ها هستند. بر اساس گزارش CAGR، اندازه بازار این خودروها تا سال 2026 به 21.97 میلیارد دلار خواهد رسید.

قیمت خودرو ضد گلوله

قیمت این خودروها بر اساس اندازه خودرو و اینکه کدام بخش از خودرو ضد گلوله باشد محاسبه و ارزش گذاری می‌شود. منظور این است که خودرو مورد نظر فقط پنل‌های بدنه آن زره پوش باشد و یا شیشه و حتی کف خودرو نیز ضدگلوله باشد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پیشروترین شرکت بازرسی کشور، خدمات تست و آزمون را با تکیه بر متخصصین و تجربیات خود به شما ارائه می‌دهد.

بهترین خودروهای ضدگلوله  از 100 هزار دلار تا 500 هزار دلار

خودروهای زرهی بسیاری با قیمت‌های مختلف در جهان وجود دارد. در ادامه برخی از بهترین خودروهای زرهی که در بازه 100 تا 500 هزار دلاری عرضه می‌شوند، معرفی شده است:

Ford Raptor – (120 هزار دلار)

فورد رپتور یک وانت ضدگلوله است که دارای بسیاری از ویژگی‌های ایمنی و امنیتی پیشرفته است که می‌تواند از افراد در برابر سلاح‌های گرم کوچک و چند گلوله از اسلحه AK-47 محافظت کند. این خودرو دارای بسیاری از تکنولوژی‌های پیشرفته از جمله دید در شب، تشخیص نقاط کور، کنترل فاصله پارک جلو و عقب و هشدار خروج از خط است. این وسیله نقلیه از مقامات عالی رتبه و مدیران شرکت‌ها در برابر حملات معمولی با کمک زره پوش‌ها محافظت می‌کند.

 

ماشین لینکلن تاون – (145 هزار دلار)

Lincoln Town Car یکی دیگر از وسایل نقلیه لوکس و راحت زیر ۵۰۰ هزار دلار است. محافظت بالستیک خوبی در برابر سلاح‌ها و مواد منفجره مختلف ارائه می‌دهد. این خودرو دارای ویژگی‌های ایمنی و امنیتی بسیاری برای محافظت از سرنشینان است.

 

تسلا مدل اس پلید (190 هزار دلار)

تسلا مدل S یکی دیگر از سدان‌های زرهی شگفت انگیز است که می‌تواند در شدیدترین شرایط ایمنی مقاومت کند. این دستگاه دارای حفاظت سطح 4 است که می‌تواند در برابر سلاح‌های دستی با قدرت بالا تا تفنگ‌ها و انفجارهای مختلف بمب محافظت کند. بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته دیگر مانند ضد دود و لاستیک‌های run-flat سطح حفاظت آن را بیشتر می‌کنند. این تسلا باورنکردنی و سریع دارای دوربین‌های خودران پیشرفته و نورافکن‌های LED است که می‌تواند شما را در برابر تروریست‌ها و آدم ربایان حتی در شب محافظت کند.

تسلا ضد گلوله

 

Dartz Black Shark – (250 هزار دلار)

Dartz Black Shark یکی دیگر از موارد فوق‌العاده به دنیای خودروهای ضد گلوله است. این وسیله نقلیه غول پیکر دارای سقفی برای جلوگیری از تیراندازی از خفا، بدنه تیتانیومی کولار و دستیار راننده خودکار است. علاوه بر این، همچنین دارای یک مسدود کننده سیگنال، سیستم تشخیص انفجار و بسیاری از ویژگی‌های کلیدی دیگر برای امنیت و ایمنی سرنشینان است.

Black Shark می‌تواند یک گزینه عالی برای سیاستمداران، مدیران عامل و چهره‌های خاص سیاسی و اجتماعی باشد.

 

جگوار XJ Sentinel – (455 هزار دلار)

جگوار XJ Sentinel یک وسیله نقلیه لوکس و بسیار ایمن با طراحی باورنکردنی است. این وسیله نقلیه همه کاره با استفاده از سلاح‌های کالیبر بالا از سرنشینان در برابر حملات مختلف محافظت می‌کند. بسیاری از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته مانند دید در شب، بدنه تیتانیومی و لاستیک‌های run-flat قابلیت محافظت آن را افزایش می‌دهند. در این خودرو همه چیز از جمله تمام شیشه‌ها ضد گلوله است.

 

بهترین خودروهای ضد گلوله از 500 هزار دلار تا 1 میلیون دلار

تعدادی از بهترین خودروهای زرهی که در بازه 500 هزار دلار تا 1 میلیون دلار در زیر آورده شده است:

بنتلی بنتایگا – (500 هزار دلار)

بنتلی بنتایگا یکی از امن‌ترین خودروهای میان رده است که با سطح امنیتی B6 عرضه می‌شود. زره پوش 360 درجه این خودرو آن‌را از سقف تا کف به بهترین خودروی زرهی جهان تبدیل کرده است که در برابر گلوله‌های تفنگ‌های مختلف و انفجار کاملا محافظت می‌شود. علاوه بر این، دارای بسیاری از ویژگی‌های امنیتی مانند درهای شوک‌آور، حفاظت از سلاح‌های شیمیایی، پارازیت سیگنال و سیستم نظارت است. همه این ویژگی‌ها تمام جنبه‌های ایمنی را برای مقابله با تهدیدات بالقوه مختلف از سوی مجرمان پوشش می‌دهد.

 

رنجروور سنتینل – (500 هزار دلار)

در این خودرو از تمام گلوله‌ها، مواد منفجره و سلاح‌های شیمیایی داخل وسیله نقلیه احساس امنیت خواهید کرد. این بهترین وسیله نقلیه زرهی است که از شما در برابر تروریست‌ها و سایر حملات مرگبار محافظت می‌کند. مهمتر از همه، این SUV درجه یک عملکرد شگفت انگیز آفرود نیز دارد. بنابراین در کنار لاستیک‌های run-flat می‌توانید به راحتی مسیر خود را در صورت حمله تغییر دهید.

 

BMW 760Li– (620 هزار دلار)

BMW 760Li یک وسیله نقلیه باورنکردنی است که می‌تواند از شما در هر موقعیت امنیتی خطرناکی محافظت کند. این گوشی دارای شیشه ضد گلوله به ضخامت 2.4 اینچ است که می‌تواند در برابر هر گونه سلاح زرهی محافظت کند. علاوه بر این، شیشه بالستیک هنگام ترک خوردن به داخل کابین خودرو نمی‌افتد. بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته ایمنی و کمک راننده، آن را به یکی از بهترین وسیله نقلیه‌های زرهی تبدیل کرده است.

 

آئودی A8 LSecurity – (750 هزار دلار)

آئودی A8 LSecurity یکی از جذاب ترین و شیک‌ترین خودروهای زرهی است.این خودرو نه تنها می‌تواند شما را از حمله تفنگ‌های مختلف در امان نگه دارد، بلکه می‌تواند با نازل‌های مخفی زیر سقف، با آتش مجرمان مبارزه کند. آئودیA8  بسیاری از ویژگی‌های ایمنی و امنیتی پیشرفته مانند لاستیک‌های ران فلت، ترمز خودکار و … را ارائه می‌دهد. همچنین در صورت حمله شیمیایی، اکسیژن را به داخل کابین می‌رساند.

ارائه خدمات تست و آزمون وسایل نقلیه خودرویی و … توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌گردد.

 

 

بهترین خودروهای ضد گلوله با قیمت بالای 1 میلیون دلار

در اینجا تعدادی از بهترین خودروهای زرهی که بیش از یک میلیون دلار قیمت دارند، آورده شده است:

مرسدس بنز S-Guard – (1.5 میلیون دلار)

هنگام خرید این وسیله نقلیه، امنیت طولانی مدت را در ذهن خود نگه دارید. این وسیله نقلیه فوق‌العاده ایمن است و می‌تواند از شما در برابر حمله هر نوع سلاح تهاجمی و نارنجک دستی، مانند نارنجک DM51 محافظت کنند. این خودرو دارای بدنه تقویت‌شده از فولاد بالستیک، لاستیک‌های بدون شکستگی، شیشه‌های نشکن و سیستم اطفا حریق است. همچنین در مواقع اضطراری هوای تازه را نیز تامین می‌کند. این وسیله نقلیه برای سیاستمداران، مدیران عامل، سرمایه‌گذاران تجاری و … مناسب است.

 

Karlman King – (2 میلیون دلار)

کارلمن کینگ یکی دیگر از خودروهای زرهی فوق امن است که می‌تواند در برابر هر نوع حمله تروریستی مقاومت کند. در کنار زره بالستیک، توانایی‌های حفاظتی بسیاری دارد. این خودرو، یک آفرودر نیز می‌باشد. می‌توانید آن‌را برای ماجراجویی‌های خارج از جاده نیز ببرید، جایی که ممکن است سرنشینان را از خطر در امان نگه ‌دارد.

 

Mercedes Maybach Pullman Guard – (2 میلیون دلار)

مرسدس می‌باخ پولمن گارد یکی دیگر از خودروهای ضد گلوله  است که سطح بالایی از محافظت را برای سرنشینان آن ارائه می‌کند. Pullman Guard از سرنشینان خود در برابر اسلحه، نارنجک و سایر مواد بالستیک محافظت می‌کند.

 

Cadillac One – (3 میلیون دلار)

این خودرو مورد استفاده رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نیز می‌باشد. کادیلاک وان، یک وسیله نقلیه زرهی سنگین است که می‌تواند از در برابر هر نوع حمله‌ای از سرنشینان خودرو محافظت کند. کادیلاک بهترین خودروی زرهی جهان است که امنیت کاملی را به سرنشینان خود ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های این خودرو عبارت‌اند از: سیستم اطفا حریق، دید در شب، هشدار ترافیک، ترمز عابر پیاده جلو و … .

 

BMW سری 7 – (3.5 میلیون دلار)

ب‌ام‌و سری 7 خودرویی بسیار قوی و ضد گلوله است که با موتور V12 عرضه می‌شود . این خودرو 535 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. داخل آن از چرم ساخته شده و نمای بیرونی خودرو نیز چشم نواز است.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi