شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

برترين‌هاي ماشين‌آلات در حوزه خدمات پس از فروش سال 99

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آخرین وضعیت خدمات پس از فروش سال ۹۹ در صنعت ماشین‌آلات را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی ISQI – این گزارش براساس ارزیابی ‌های صورت گرفته توسط واحد مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه خدمات پس از فروش ماشین آلات ، طی سال ۱۳۹۹ است که نتایج حاصل از این ارزیابی در فروردین امسال اعلام شد.

طی این دوره تعداد ۲۹ شرکت عرضه کننده ماشین آلات و تعداد ۳۵ نمایندگی مرکزی زیر مجموعه آنها ، مورد ارزیابی واحد مهندسی بازرسی خدمات این شرکت قرار گرفتند.

براساس نتایج حاصل از این ارزیابی، شرکت های آسان خودرو، سنو پارس، ماشین سنگین آریا و سنگین ماشین ایستا توانستند رده های برتر را کسب کنند.

گفتنی است فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده ماشین آلات هر ساله بر ‌اساس دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت ماشین آلات (مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت) توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اجرایی می‌شود.

گفتنی است واحد مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با تکیه بر تجارب و توانمندی‌ های موجود در تیم‌ های اجرایی خود در حال حاضر به عنوان تنها مرجع ارزیابی خدمات در کشور محسوب شده و با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر ارزیابی خدمات توانسته است پروژه های متعددی در صنایع مختلف اجرا کند که اهم فعالیت های ارائه شده توسط این واحد ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو و نیرو محرکه و رتبه بندی شرکت ها و نمایندگی های مجاز تحت پوشش شامل خودرو، ماشین آلات راهسازی، ساختمانی ، معدنی و کشاورزی، موتورسیکلت و تریلر است.

از سوابق این واحد در عرصه ماشین آلات می توان به تدوین دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت ماشین آلات، موتورسیکلت و تریلر در سال ۱۳۹۳ و ورود به بازار ارزیابی خدمات پس از فروش ماشین آلات کشاورزی از طریق تدوین دستورالعمل مربوطه در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi