شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

امضای تفاهم‌نامه 6 جانبه توسعه زیرساخت آزمون خودرو و قطعات

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، به‌عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه رویداد فناورانه خودروهای آینده حضور یافت و با امضای تفاهم‌نامه ۶ جانبه “توسعه زیر ساخت آزمون خودرویی و قطعات”یکی از نقش آفرینان کلیدی این رویداد بود.

به گزارش روابط‌عمومی ISQI – روز نخست رویداد فناورانه خودروهای آینده (۲) با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و توانمند صنعت خودرو در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو گروه خودروسازی ساپیا برگزار شد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران طی حضور در این رویداد، با امضای تفاهم‌نامه ۶ جانبه توسعه زیر ساخت آزمون خودرویی و قطعات که با مشارکت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دو خودروساز بزرگ کشور ایران خودرو و سایپا و دو مرکز تست اصلی کشور  ایتراک و مرکز تحقیقات سایپا، توانست گام بلندی را در میدان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه توسعه زیرساخت‌های آزمون خودرو و قطعات بردارد.

از مهمترین موضوعات این تفاهم‌نامه می‌توان به توسعه زیر ساخت آزمایشگاهی خودروهای برقی و هیبریدی و متصل، تکمیل تست استانداردهای ۸۵ گانه و ADAS (سیستم های پیشرفته کمک راننده) خودرو اشاره کرد که همواره مورد تاکید سازمان ملی استاندارد ایران بوده است.

در این نمایشگاه شرکت ISQI میزبان مقاماتی چون معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل‌های شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور بود و جزئیات پیشرفت تست تصادف، آزمایشگاه خودروهای برقی و همچنین کتاب سال گزارش ارزیابی‌های کیفی صنعت خودرو را برای بازدیدکنندگان ارائه کرد.

گفتنی است این رویداد با همکاری گروه خودرویی ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه خودروسازی سایپا در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار شد و توانست پیوند خوبی بین شرکت‌های دانش بنیان، خودروسازان و قطعه‌سازان بزرگ کشور ایجاد کند تا بیش از گذشته از ظرفیت‌های بالای یکدیگر بهره‌مند شوند./

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم