شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ارائه “داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان”

داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر متولیان صنعت خودرو ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی ISQI – شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان شرکتی فعال درحوزه بازرسی قطعات با سابقه ای طولانی و درخشان در حوزه بازرسی قطعات، در هفدهمین نمایشگاه بین ‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، حضور یافت.

این نمایشگاه یکی از رویدادهای تأثیرگذار صنعتی و تجاری ایران در حوزه قطعات خودرو بوده که هفدمین دوره آن، ۹ تا ۱۲ آبان‌ماه (ساعت ۸ تا ۱۵)، در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران با مشارکت شرکت های فعال در صنعت قطعات خودرو و لوازم وابسته برگزار شد.

طی این حضور میزبان مقامات زیادی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، صنعت و معدن استان تهران و شرکت های فعال در صنعت خودرو و قطعات بود که علاوه بر ارائه داشبورد مذکور، مذاکراتی درخصوص ارزیابی های صنعت خودرو و کیفیت قطعات بین مدیران ارشد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و مراجعین صورت گرفت.

گفتنی است داشبورد کیفیت صنعت خودرو از نگاه مشتریان که چندی پیش در حضور عبداله توکلی، مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد، حاوی نرم افزارهای تخصصی ارزیابی و بازرسی در صنعت خودرو است که با هدف ارائه هوشمند راهکار و سهولت دسترسی ذینفعان به گزارشات، طراحی و ساخته شده است که در فاز اول حوزه های رضایت مشتریان از کیفیت اولیه و دوام محصول، IQS، سلامت خودرو هنگام تحویل و APEAL از مناظر مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است.

همچنین ارائه راهکارهای دقیق و تخصصی برای ارتقای کیفیت خودروها مبتنی بر هوش مصنوعی، داده کاوی و یادگیری ماشین در دستور کار تیم نرم افزاری ISQI برای توسعه این داشبورد قرار دارد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi