رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و کالا
تکمیل فرم درخواست شاکی جهت بازدید وسیله نقلیه توسط کارشناسان رسمی دادگستری منتخب |
واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و کالا
واحد رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان معتبرترین مرجع کارشناسی در کشور در حوزه خودرو و کالا (مورد تایید مراجع نظارتی) میباشد. که به شکایات آن دسته از مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکتهای عرضهکننده یا مجموعه خدمات پس از فروش موفق به اخذ نتیجه نمیشوند و از سوی مراجع ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، سازمان حمایت حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و …به واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و کالا معرفی یا ارجاع میشوند رسیدگی و نسبت به بازدید و بررسی موضوع شکایت در چارچوب ضوابط و مقررات جاری اقدام مینماید.
ماموریتهای محوله واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و کالا
- بررسی و رسیدگی به مشکلات خودروها و کالاهای عرضه شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری
- ردیابی مشکلات کیفی محصول و خدمات پس از فروش از شکایات واصله
- بازدید و تهیه گزارشات کارشناسی از سوانح و عیوب تکرار شونده
- ارائه بازخوردهای مناسب جهت هرگونه اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
- انجام کلیه ماموریتهای محوله از طرف سازمانهای بالادستی
- پاسخگوئی به سازمانها، نهادها و مراجع پیگیر شکایت
مسئولیت رسیدگی به شکایات مشتریان در مرحله اول با امور مشتریان شرکتهای عرضه کننده میباشد و در صورت عدم نتیجهگیری میتوانید از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوطه و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهر محل سکونت نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایید.
پس از آن شکایات مشتریان که از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و کالا شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارجاع داده شده است مورد رسیدگی قرار گرفته و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ اقدام خواهد شد. چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات در زمینه های نقض قوانین، کوتاهی یا عدم انجام وظیفه، اطاله رسی
راههای ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات
آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به جلال آل احمد، نبش کوچه سوم
شماره تلفنهای تماس :
۸۸۰۲۰۹۲۵ ،۴۳۹۰۴۱۵۱ ، ۴۳۹۰۴۲۲۵
نمابر : ۸۸۰۲۰۵۴۰-۰۲۱
ایمیل: ICC@ISQI.CO.IR