بازرسی و صدور گواهینامه
تحقیقات مشتری و بازار
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
خدمات تست و آزمون یکی از مهمترین بخشها در فرآیند بازرسی است که به اطمینان از کیفیت و عملکرد صحیح محصول نهایی کمک میکند. تست و آزمون شامل مجموعهای از فعالیتها است که به منظور یافتن خطاها، نقصها، ناسازگاریها و نقضهای استانداردها انجام میشود.ادامه…>
خدمات بازرسی و صدور گواهینامه یکی از راههای تضمین کیفیت و اعتباربخشی به محصولات و خدمات است که به افزایش رقابتپذیری، اطمینان مشتریان و رعایت استانداردهای بینالمللی کمک میکند. ادامه…>
تحقیقات مشتری و بازار یکی از ابزارهای کارآمد برای شناخت نیازها، رفتارها، انتظارات و رضایت مشتریان و بازار هدف است. تحقیقات مشتری و بازار به تصمیمگیریهای استراتژیک، برنامهریزی، طراحی، توسعه، بازاریابی و بهبود محصولات و خدمات، افزایش سهم بازار، جذب و حفظ مشتریان، افزایش سودآوری و رقابتپذیری منجر میشود. ادامه…>
ارائه خدمات کارشناسی یکی از خدمات حرفهای و تخصصی ما است که به منظور ارتقا کیفیت ارائه میشود. این خدمات با استفاده از کارشناسان مجرب و مجهز به ابزارهای پیشرفته و روشهای مدرن انجام میشود تا فرآیند ارتقا کیفیت و تطابق با استانداردها آسان شود.ادامه…>
این بخش از سال 1376 با توجه به نياز صنايع كشور به مباحث كيفيتي و بهينه سازي تفكر مديريتي ايجاد شد و از آن زمان در صنايع مختلف از جمله صنعت خودرو ،تجهیزات تفریحی، لوازم خانگی، کالاهای it، مورسیکلت، تایر، نفت، گاز ، پترو شيمي، ساخت تجهيزات، و … شروع به فعالیت نمود در حال حاضر بهعنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران با هدف ارائه خدمات آموزش به کلیه شرکتها مشغول به فعالیت میباشد.ادامه…>