شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تحقیقات بازار ، تست و بازرسی در صنعت تایر زمینه های همکاری ISQI و آرتاویل

در مرکز تماس ISQI رخ داد:
بررسی زمینه های همکاری آرتاویل تایر و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

مدیر عامل و مدیران ارشد مجتمع صنعتی آرتاویل تایر (لاستیک گلدستون) روز چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور از مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید کردند و زمینه های همکاری بین دو شرکت در حوزه های تحقیقات بازار ، تست و بازرسی در صنعت تایر مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ISQI، در جلسه‌ ای که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد آرتاویل تایر و قائم مقام مدیر عامل و مدیران ارشد واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در محل مرکز تماس ISQI تشکیل شد، پس از ارائه توانمندی‌ های ISQI و بررسی زمینه‌ های همکاری در راستای تحقیقات بازار، تست و بازرسی در صنعت تایر، از سایت ‌های مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید شد و طی آن فرآیند های اجرای کار، امکانات و قابلیت ها و همچنین پتانسیل تیم اجرایی این مرکز معرفی شدند.
واحد تحقیقات بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران متشکل از تیم کارشناسی و تیم پرسشگران تلفنی و حضوری به عنوان یک واحد پیشرو با بهره گیری از به روزترین مدل های تحقیقاتی و منطبق با روش های علمی تحقیق، اقدام به تهیه نقشه راه جهت کسب و کارها و طراحی تحقیقات متنوع بازاریابی (کیفی و کمی) از مرحله طراحی ابزار تحقیق و جمع آوری اطلاعات تا تهیه گزارش می نماید. همچنین این واحد با استفاده از تکنیک های بازاریابی و به کمک تیم بازاریابی خود، سازمان های مختلف را در راه رسیدن به میزان فروشی بالاتر یاری نموده و تصویر ذهنی مثبتی را از سازمان در ذهن مشتری ایجاد می نماید.
واحد تحقیقات بازار در سال ۱۳۸۹ با توجه به نیازهای پژوهشی و بازاریابی در صنایع مختلف در ارتباط با مشتریان، بزرگترین مرکز تحقیقات و نظرسنجی کشور را با ظرفیت تماس با ۱۵ هزار نفر از مشتریان ( ۷۲۰۰۰ دقیقه مصاحبه در روز) راه اندازی نموده است. درحال حاضر به صورت همزمان در این مرکز بیش از بیست تحقق و مطالعه به صورت روزانه انجام می پذیرد.
مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با برند گلدستون، با تولید محصولاتی چون تایرهای رادیال سواری، تایرهای بایاس وانتی و سنگین و تایرهای کشاورزی، بزرگترین کارخانه تولید تایر با ظرفیت اسمی ۳۰۰۰۰ تن در سال درشمال ‌غرب کشور به شمار می ‌آید.
این سازمان موفق به استقرار سیستم های مدیریت IATF16949:2016، ISO9001:2015، ISO14001:2015، OHSAS18001:2007، ISO10002:2014، ISO10004:2012، ISO10668:2010، ISO50001:2011،ISO10015:1999 بوده و به روز آوری تکنولوژی تایرهای رادیال و اجرای کامل قوانین زیست محیطی برخی از استراتژی های این شرکت محسوب می شود.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم