شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

اجرای موفق پروژه سنجش اندازه بازار توسط واحد تحقیقات مشتری

واحد تحقیقات مشتری و بازار گزارش داد:

اجرای موفقیت‌آمیز پروژه سنجش اندازه بازار

به گزارش روابط عمومی ISQI، این پروژه براساس قرارداد بین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و شرکت تپسی صورت گرفت و منظور از اجرای آن درک بهتر نیاز کسب و کارها در حوزه ارسال مرسولات پستی و ارائه خدمات حمل و نقل بهتر بود که طی آن نظرسنجی مشتریان شرکت حمل و نقلی تپسی توسط مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد.
در این طرح که تیرماه با جامعه هدف فروشگاه‌های آنلاین، خرده‌فروشی‌، شرکت‌های تولیدی و خدماتی انجام شد، شاخص‌های “حجم مرسوله ارسالی فروشگاه‌ها”، “پوشش‌دهی جغرافیایی ارسال کالاهای فروشگاه‌ها”، “مهم‌ترین دلایل انتخاب پیمانکار خدمات حمل و نقل”، “مهم‌ترین چالش‌های در حال حاضر برای ارسال یا دریافت کالا” و “مناسبترین راهکار حمل و نقل جهت ارسال مرسوله‌ها از دیدگاه شرکت‌ها” مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار گرفت.
با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماریCOVID-19 ، حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند. از سوی دیگر کارشناسان و متولیان نهادهای پزشکی بر لزوم استفاده مردم از فروشگاه‌های آنلاین اذعان داشته، بنابراین صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر جهان به این نحوه فروش روی ‌‌آوردند و استقبال از نحوه این نوع خرید و فروش به شکلی بود که کارشناسان معتقدند در سال‌های نه چندان دور تمامی کسب‌وکارها به صورت آنلاین فروش داشته و فروش و عرضه کالا به صورت سنتی انجام نخواهد پذیرفت. حال با شیوع ویروس کرونا و اتفاقاتی نظیر آن شاهد افزایش خرید آنلاین مردم جهان و میل بیشتر آنان به خرید آنلاین هستیم؛ رفتاری که به عقیده کارشناسان کسب‌وکارهای اینترنتی حداقل چندین سال زمان لازم داشت تا به این مرحله برسد اما وجود ویروس کرونا مزید بر علت شد تا امروزه و در حال حاضر اکثریت مردم جامعه خرید آنلاین را ترجیح دهند.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi