شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بازرسی آسانسور

بازرسی آسانسور حین ساخت و ادواری

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان اولین شرکت واجد صلاحیت در زمینه بازرسی آسانسور در داخل کشور از سال 1377 تا کنون، توانسته با تکیه بر توان کارشناسان مجرب و متخصص خود خدمات کیفی و ارزشمندی در زمینه بازرسی آسانسور در سطح کشور ارائه نماید. مدیریت بازرسی و مهندسی آسانسور برای نخستین بار در مرداد 1377 در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ایجاد شد تا به عنوان بازوی اجرایی وزارت صنایع و معادن اقدام به ایجاد بستری مناسب جهت ارتقا فرهنگ ایمنی در جامعه و نهایتا حفظ جان افراد مرتبط با صنعت آسانسور بنماید. لازم به توضیح است که ISQIدر حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه آسانسور در کل کشور اقدام به تست قطعات آسانسور می‌نماید.

شرکت ISQI در تدوین استانداردهای آسانسورهای برقی و هیدرولیکی با سازمان ملی استاندارد ایران مشارکت داشته و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرسی در زمینه بازرسی آسانسور فعالیت دارد.

از دیگر سوابق اجرایی این شرکت، بازرسی بیش از 47000 دستگاه آسانسور در سطح کشور و انجام بازرسی ادواری بیش از 1000 دستگاه آسانسور نصب شده در اماکن دولتی می‌باشد.

 

بازرسی ادواری آسانسور

 

نحوه درخواست آزمون قطعات ایمنی آسانسور

آزمایشگاه آسانسور شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با ادارات استاندارد سطح کشور، تولیدکنندگان قطعات آسانسور و واردکنندگان آن همکاری می‌کند. متقاضیان برای انجام آزمون‌های قطعات آسانسور می‌توانند مستقیما از طریق تماس با آزمایشگاه آسانسور ISQI و یا از طریق ادارات استاندارد تقاضای خود را ثبت نمایند.

 

بازرسی دوره ای آسانسور

 

 

 

تلفن تماس:

021-43904231

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم