شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ISQI جزو برترین‌ الگوها در همایش تجربیات خدمات پس از فروش خودرو شد

نوآوری ارائه شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان برترین تجربیات خدمات پس از فروش خودرو انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی ISQI – همایش تجربیات برتر خدمات پس از فروش خودرو با موضوع “تجربیات برتر – الگوی موفقیت”، روز گذشته (دوشنبه 12 تیرماه) به میزبانی گروه بهمن برگزار شد.

در این همایش علاوه بر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو به‌عنوان متولی همایش و هیات داوران، مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های عرضه کننده خودرو/واسطه خدمات پس از فروش خودرو نیز حضور داشتند که طی آن نوآوری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با محوریت 3 موضوع “سامانه آموزش آنلاین و interactive مباحث فنی و تعمیراتی خودرو (کارآموز)”  ، “مکانیزم احراز هویت فراگیران از طریق هوش مصنوعی” و “بکارگیری هوش مصنوعی در عیب یابی خودرو”، به عنوان یکی از 6 تجربه منتخب همایش، توسط نمایندگان این شرکت ارائه شد.

هدف از این همایش، اشتراک‌گذاری دانش و اقدامات نوین در خدمات پس از فروش خودرو و استفاده از تجربیات برتر این حوزه، حول 9 محور زیر بود:

– رضایت‌مندی و خشنود سازی مشتری

– لجستیک و زنجیره تامین قطعات

– کسب و کارهای نوین در حوزه خدمات پس از فروش و امداد خودرو

– نقش منابع انسانی در خدمات پس از فروش خودرو

– بهره‌وری و سودآوری در خدمات پس از فروش خودرو

– هوشمندسازی خدمات

– چالش‌های خدمات خودرویی در دهه جدید

– تجربیات در شیوه‌های نگهداری و تعمیر خودروهای برقی

– کاربرد هوش مصنوعی در بسترگاه‌های خدمات پس از فروش، منابع انسانی و …

که باتوجه به محورهای تعیین شده، 25 تجربه نوین وارد مرحله داوری جهت اخذ تایید حضور در همایش شدند و پس از برگزاری 2 جلسه داوری، در نهایت نوآوری های ارائه شده توسط شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه بهمن، امداد خودرو ایران، ایساکو، مایان دیزل و سایپا یدک، به‌عنوان برترین‌ها پذیرفته شدند.

گفتنی است برگزاری جلسات هیات داوری این همایش از اواسط خرداد آغاز شده بود که اعضای این تیم از صاحب نظران و متخصصین حوزه خدمات پس از فروش خودرو شامل بهزاد پناهی (مدیرعامل مایان دیزل و نماینده علمی-پژوهشی انجمن خدمات پس از فروش)، عباسعلی غیاثی (دبیر انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو)، عباس میرحسینی (مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران)، امیر میرمنصف (رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن)، پدرام فخیمی (مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران) و شهریار سلطانی (معاون پشتیبانی شرکت امداد خودرو ایران) تشکیل شد.

 

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi