شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ارزیابی خدمات خودرو

خدمت ارزیابی خدمات خودرو با تکیه بر تجارب و توانمندی‌های موجود با بیش از 20 سال سابقه در امر ارزیابی خدمات خودرو فعالیت می‌نمایند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال 1380 فعالیت خود را در بخش ارزیابی خدمات خودرو باتوجه به نیاز بازار و بر اساس الزامات وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز کرد. اهم فعالیت‌های این بخش شامل ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو می‌باشد. به صورت کلی هدف این بخش ارزیابی و نظارت بر وضعیت ارائه خدمات در شرکت‌های عرضه کننده خودرو، نمایشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز می‌باشد.

در راستای دستیابی به هدف فوق الذکر این بخش با به کارگیری زیرساخت‌های نرم افزاری مناسب، قابلیت ارائه گزارش ارزیابی به صورت آنلاین، تحت وب و با امکان ارائه گزارشات مقایسه‌ای شاخص‌های ارزیابی در بین شرکت‌های ارزیابی شده و غیره فراهم می‌باشد، همچنین تشکیل تیم ارزیابی متبحر دارای سابقه کار مرتبط با صنعت خودرو، دارای گواهینامه سرممیزی آشنا به اصول تخصصی ارزیابی حوزه خدمات فروش و پس از فروش خودرو از طریق گذراندن دوره‌های تخصصی ارزیابی و…. به صورت متمرکز و همچنین منطقه‌ای اقدام نموده است.

سایر خدمات و حوزه فعالیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بخش ارزیابی خدمات خودرو شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارزیابی بدو اعطا نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خودرو
  • ارزیابی و صحه گذاری زمان استاندارد تعمیرات
  • ارزیابی فروشگاه‌های قطعات
  • عارضه یابی و آسیب شناسی بر پایه نظریه داده بنیاد
  • ارزیابی مراکز تعمیراتی تحت پوشش امداد خودرو
  • مهارت سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه کار با تجهیزات و دستورالعمل‌های فنی
  • ارزیابی خدمات امداد نوروزی شرکت‌های عرضه کننده خدمات خودرو
  • تدوین و بروز رسانی دستورالعمل‌های شرایط و ضوابط ارزیابی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش
  • تهیه گزارشات سالیانه وضعیت رتبه‌بندی شرکت‌ها و نمایندگی‌ها مربوط به وزرات صنعت و معدن تجارت

ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو از جمله فعالیت‌های دارای سابقه طولانی در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده که هدف این واحد ارزیابی و نظارت بر سیستم خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده و واسطه خدمات پس از فروش خودرو و  تعمیرگاه‌های مجاز آن‌ها می‌باشد.

براساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو مصوب شورای سیاست‌گذاری صنعت خودرو، ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو به صورت شش ماهه و ارزیابی نمایندگی‌های مجاز آن‌ها، سالانه انجام می‌گیرد.

ارزیابی خدمات فروش خودرو

ارزیابی خدمات فروش خودرو از اوایل دهه 90 در دستور کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.

در این حوزه سیستم خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده و  نمایندگی‌های مجاز آن‌ها مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

بر اساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات فروش صنعت خودرو مصوب وزارت صمت، ارزیابی سیستم خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو و نمایندگی‌های مجاز آن‌ها به صورت سالانه صورت می‌گیرد.

 

فعالیت‌های ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران واحد شامل موارد زیر است:

بازرسی ادواری و ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو

دپارتمان بازرسی خدمات پس از فروش خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با تکیه بر تجارب ارزشمند خود و با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصین مجرب، به ارزیابی ادواری وضعیت خدمات پس از فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو و تعمیرگاه‌های مجاز تحت پوشش آن‌ها به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌پردازد.

ارائه مجوز خدمات پس از فروش جهت کلیه شرکت‌های متقاضی ثبت و تمدید مجوز تولید/ واردات خودرو

بر اساس الزام وزارت صنعت معدن و تجارت کلیه شرکت‌های متقاضی واردات خودرو می‌بایست از حیث کفایت خدمات پس از فروش مورد ارزیابی و تایید قرار گیرند که اجرای این ارزیابی از جانب وزارتخانه متبوع بر عهده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.

ارزیابی خدمات فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو و نمایندگی‌های مجاز فروش تحت پوشش

دپارتمان بازرسی خدمات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با استفاده از کارشناسان و متخصصین مجرب، به ارزیابی ادواری وضعیت خدمات فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو و تعمیرگاه‌های مجاز تحت پوشش آن‌ها به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخته و گزارشات خود را به صورت گزارشات سالانه و دوره‌ای شش ماهه ارائه می‌نماید.

 

 

مسئول مربوطه:

آقای نظری‌مهر

تلفن تماس:

021-43904123

مسئول مربوطه:

آقای حصارکی

تلفن تماس:

021-43904120

جهت ثبت بازخورد ارزیابی می‌توانید به آدرس اینترنتی http://dos.isqi.co.ir مراجعه فرمائید. همچنین می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.isqis.com نتایج ارزیابی شده در حوزه ارزیابی خدمات خودرو را مشاهده کنید.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم