شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تولید 10 خودروی سواری 4 ستاره

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در تیرماه ۹۹ ، در گروه خودروهای سبک ۱۰ خودروی سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین ۲۸ خودروی سبک سواری و وانت ۳ ستاره کیفی به خود اختصاص دادند .

به گزارش شاتا، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در تیرماه ۹۹ ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در تیرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

در لیست قیمتی دو، گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های‌ نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا ۱۵۱ شرکت بن رو و مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور موفق به کسب ۳ ستاره کیفی شدند.

در همین گروه تولیدات وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین متعلق به شرکت بهمن موتور و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.

پژو ۲۰۰۸ تنها دارنده پنج ستاره کیفی

در گروه سبک بخش سواری خودروی پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود نموده است.

۵JAC-S و ۳JAC-S کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 سیف خودرو و تیگو ۵ مدیران خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو دو ستاره و آریزو ۵ مدیران خودرو نیز یک ستاره کسب کرد.

در سطح قیمتی یک نیز خودروی تیگو۷ شرکت مدیران خودرو، سه ستاره کیفی به دست آورده است.

بنابر این گزارش، در لیست قیمتی سه، خودروی B30 شرکت بهمن موتور چهار ستاره ای شد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷SD اتوماتیک،پژو ۲۰۷SD و پژو ۲۰۷، همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ ۳۰H و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

پژو پارس ایران خودرو، برلیانس H230 پارس خودرو، رنو ساندرو اتوماتیک پارس خودرو، سمند ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در سطح قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا ۱۳۱X، سایپا ۱۳۲X شرکت سایپا و سایپا ۱۳۱X پارس خودرو، دو ستاره کیفی به دست آوردند.

کوییک و تیبا ۲ سایپا،ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل و کامیونت FAW TigerV6 سیبا موتور خودروی های سنگین چهار ستاره کیفی شدند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و شیلر بهمن دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد.

کامیون FAW Tiger V8 سیباموتور سه ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده فوتون ۴Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J6 سیباموتور نیز سه ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن دیزل در لیست ۳ ستاره ها قرار گرفت.

در بخش اتوبوس بین شهری نیز اتوبوس درسا از تولیدات عقاب افشان ۴ ستاره به دست آورد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم