شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تاکید دوباره رییس پلیس راهور فراجا بر ساخت مرکز تست تصادف

سردار تیمور حسینی، رییس پلیس راهور فراجا در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، بار دیگر بر تکمیل پروژه مرکز تست تصادف خودرو تاکید کرد.
رییس پلیس راهور فراجا که در پنجمین روز از برگزاری نمایشگاه اتو اکسپو از دستاوردهای خودرویی بازدید کرد، با حضور در غرفه ISQI از پروژه مرکز تست تصادف دیدن کرد و از راه اندازی آن تا پایان شهریور سال آینده خبر داد.
وی در طول این بازدید، بحث ایمنی خودرو و استحکام بدنه را به عنوان مهم ترین دغدغه در وقوع تصادفات و نجات جان سرنشینان مطرح کرد و مرکز آزمون تصادف را بهترین راه برای سنجش آن دانست.
این در حالی است که این مقام مسئول چندی پیش به مناسبت روز هوای پاک از مجمتمع آزمایشگاهی ایمنی و سنجش آلایندگی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید کرد و در آن از ضرورت راه اندازی مرکز تست تصادف برای جلوگیری از تلفات ناشی از تصادفات جاده ای سخن گفت.
گفتنی است پروژه راه اندازی بزرگترین مرکز تست تصادف خودرو در خاورمیانه توسط شرکت آزمونهای ایمنی و کیفیت خودرو (AQS)، از سال گذشته کلید خورد که تا اواسط سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید و انتظار می رود ظرفیت انجام آزمون های کرش تست در ایران و کشورهای همسایه را دارا باشد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi