شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بازاریابی تلفنی فروش خدمات

بازاریابی یا Marketing به معنای انجام هرگونه فرآیندهای کاری به منظور اتفاق افتادن فروش محصول و خدمات می­‌باشد. بازاریابی تلفنی یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده با استفاده از تماس تلفنی مشتریان احتمالی را تشویق می‌کند که کالاها و خدمات را بخرند. در واقع بازاریابی تلفنی فرآیند استفاده از تلفن برای تولید سرنخ‌های فروش  (Lead Generation)، ایجاد فروش یا عمل جمع‌آوری اطلاعات بازاریابی می‌باشد. بازاریابی تلفنی بخشی از برنامه بازاریابی است تا تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی را به هم گره بزند.

قلمرو بازاریابی می‌تواند ورودی (Inbound) یا خروجی (Outbound) باشد. در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کارشناسان بازاریابی تلفنی خبره برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing)، با مشتری‌های احتمالی تماس گرفته و آن‌ها را تشویق می‌کنند که محصول او را بخرند. به کارگیری بازاریابی تلفنی امروزه به دلیل مزایایی که دارد روز به روز در حال گسترش است. با استفاده از اصول و روش‌های ساده می‌توان موفقیت در بازاریابی تلفنی را به طور چشمگیری افزایش داد. از جمله این اصول محیط مجهز و حرفه­‌ای بازاریابی تلفنی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن سایت مجزا بستر مناسب برای بازاریابی تلفنی خروجی (Outbound Telemarketing) را برای سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف فراهم می‌نماید.

واحد تحقیقات مشتری و بازار بر اساس نیاز شرکت‌های همکار و با اتکا به توانمندی‌های خود اقدام به تعریف خدمتی جامع برای بازاریابی و فروش خدمات و محصولات نموده است. در حال حاضر و بر اساس تجربیات گذشته تیم مجرب بازاریابی این واحد در پروژه‌های بازاریابی و فروش خدمات خودرو، خدمات امدادی، بیمه بدنه خودرو و بیمه‌های مسئولیت فعالیت داشته و در حوزه فروش محصولات نیز پروژه‌های گوناگونی را اجرا نموده است.

بخشی از توانمندی‌های حوزه بازاریابی و فروش این واحد به شرح زیر است:

  • دانش تدوین فرآیند بازاریابی متناسب با نیاز پروژه
  • بهره‌گیری از تیم متخصص پشتیبانی و سرپرست­‌های فروش با تجربه کاری بیش از ۱۰ سال
  • استفاده از روش‌های علمی در پیاده سازی پروژه ها
  • اختصاص یک سایت مجزا به تیم‌های بازاریابی و فروش
  • بیش از ۵۰ بازاریاب حرفه ای تلفنی و تیم بازاریابی حضوری
  • تیم تحلیل و پشتیبانی قوی و مجرب
  • امکان اجرای کل فرآیند بازاریابی از تماس اولیه با مشتری تا تحویل محصول
  • استفاده از نرم افزارهای مناسب جهت تسهیل در فرآیند فروش

با توجه به توانمندی‌های ذکر شده، فرآیندهای مورد نیاز جهت آماده سازی، آموزش و پیاده سازی پروژه های بازاریابی و فروش این واحد در فرصت کوتاهی قابل اجرا می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فرآیند بازاریابی خدمات و محصولات در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می‌­توانید با همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.

مسئول مربوطه:

آقای پرهامی

شماره تماس:

96621393

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم