شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

آموزش ارزیابان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به شیوه رول پلی

آموزش بازرسان واحد بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به منظور کالیبره نمودن ارزیابی و امتحان، توسط کارشناسان فنی واحد مذکور، در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ISQI، این آموزش به شیوه رول پلیrole play- (نقش آفرینی در فضای کسب‌وکار) انجام شد که در آن ارزیابان واحد بازرسی خدمات شرکت مذکور از منظر اجرای سناریو‌های مختلف ارزیابی و موارد چالش برانگیز رفتاری، مورد آزمون قرار گرفتند.

طی این آموزش ضمن ایجاد بستری مناسب در جهت انتقال دانش و تجارب ارزیابی‌های گذشته، توضیحات کافی و مناسب درخصوص مغایرت‌های موجود در ارزیابی نمایندگی‌ها ارائه شد و ایرادات پرتکرار در فرآیند ارزیابی شناسایی شد.

همچنین بهبود کیفیت مهارت‌های ارتباطی ارزیابی، یکنواخت و کالیبره شدن رویه اجرایی ارزیابی در بین کلیه بازرسان و کاهش بروز اشتباهات در پارامترهای چالش برانگیز ارزیابی از دیگر دستاوردهای این آموزش بوده است.

رول پلی، تکنیکی فعال و نوین در یادگیری است که در آن پرسنل تحت نظارت یک راهنما نقش آفرینی می‌کنند به طوری که در هر سناریو کارمندان به گونه‌ای نقش بازی می‌کنند که همانند شرایط واقعی باشد.

این شیوه علاوه بر آشناسازی همکاران با طرز فکر همدیگر و پیش‌بینی مسائل احتمالی و یافتن راه‌حل‌های آن طی تعامل و همکاری با هم، نقاط قوت و ضعف افراد در نحوه برخورد با چالش‌ها را آشکار نموده و در آموزش و افزایش اعتماد به نفس نقش بسزایی دارد.

 

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم