تاریخچه کلینیک کسب و کار
کلینیک کسب و کار با هدف ارائه خدمات اثربخش کسب و کار به مدیران ارشد، با تکیه بر دانش مدیریت روز دنیا و بهرهگیری از اساتید مجرب مطرحترین دانشگاهها و کارآفرینان برتر صنایع، در سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک کسب و کار افتخار کمک به کسب و کارهای نوپا (استارتاپها) و شرکتهای در حال فعالیت و بالغ را در کارنامه خود دارد و سالهاست که از طریق آموزش، خدمات کارشناسی و اجرای پروژههای مدیریتی در دستیابی به اهداف والای شرکتها و سازمانها کمک کرده است و با بهرهگیری از مشاوران حرفهای و مجرب و با هدف شناسایی عارضههای موجود در کسب و کار سازمانها اقدام به ارائه خدمات در حوزههای ذیل مینماید:
- طراحی و پیاده سازی مدل تعالی EFQM
- طراحی و پیاده سازی مدل مدیریت دانش KM
- طراحی و پیاده سازی مدل مدیریت ریسک سازمانی ERM
- طراحی و پیاده سازی سیستم کارت امتیازی متوازن BSC
- طراحی و پیاده سازی سیستم بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE
- طراحی و پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار S5
- طراحی و پیاده سازی مدل تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر مدیریت دانش نت MKMS
- مدیریت بلوغ فرآیند کسب و کار BPMM
- مدیریت پروژه PMO
- مدیریت ریسک سازمانی ERM
- مدیریت توسعه عملکرد کیفی QFD
- مدیریت منابع سازمان ERP
- مدیریت نظام طراحی آزمایشات DOE
- مدیریت سیستم شناسایی و بهبود هزینههای کیفیت COQ
- مدیریت سیستم کنترل فرایند آماری SPC
- مدیریت رویکرد شش سیگما مبتنی بر DMAIC
- تجزیه و تحلیل حالات خرابی باقوه و اثرات آنFMEA
- مدیریت زنجیره تامین SCM
- مدیریت بهینه سطح سیگما فرایندها σ
- مهندسی معکوس و اصلاح فرآیندهای سازمانی RE
- مدیریت مسئولیت اجتماعی CSR
- مدیریت نظام جذب و استخدام
- مدیریت نظام ارزیابی عملکرد کارکنان
- مدیریت نظامهای انگیزشی
- مدیریت نظام حقوق و دستمزد
- مدیریت سیستمهای آموزشی و ارتقای مهارت کارکنان
خدمات حوزه کلینیک کسب و کار به شرح ذیل میباشد:
- طرح موضوع و بیان مسئله یا مسائل سازمان
- بررسی ماموریت، چشمانداز، اهداف و استراتژیهای سازمان
- تحلیل نتایج بررسیها، ارزیابیها، جمعبندی و نتیجهگیری
- تعیین نقاط قوت و ضعف و اولویتبندی مشکلات
- تعیین حوزههای کلیدی بهبود با توجه به مشکلات اولویتبندی شده و ارائه راهکارهای بهبود
ماموریت کلینیک کسب و کار:
“افزایش بهرهوری سرمایههای ملی با ایجاد و بهبود مستمر یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان سرمایه اعم از کسب و کارها، نیروی انسانی، سرمایه گذاران“
استراتژی کلینیک کسب و کار:
- متمایزسازی خدمت با رویکرد ایجاد جامعترین، طبقهبندی شدهترین، منظمترین و قابل اعتمادترین سبد مشاورین
- تقویت برند از طریق ایفای نقش پلتفرم ارتباطی با سه کارکرد 1) معرفی 2) مدیریت قرارداد 3) تامین ابزار در صنعت خدمات کارشناسی کسب و کار
- استفاده از ابزارهای تکنولوژیک برای افزایش کمی و کیفی ساعات خدمات کارشناسی
نحوه ایجاد ارزش:
- توسعه و بهبود مستمر شناخت سازمانهای ایرانی و ارتباط با آنها
- توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای آنها به خدمات موضوع فعالیت کلینیک
- توسعه و بهبود مستمر راهکارهای متناسب با نیاز آنها
تلفن تماس:
021-43904170