خدمت ارزیابی خدمات خودرو با تکیه بر تجارب و توانمندیهای موجود با بیش از 20 سال سابقه در امر ارزیابی خدمات خودرو فعالیت مینمایند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از سال 1380 فعالیت خود را در بخش ارزیابی خدمات خودرو باتوجه به نیاز بازار و بر اساس الزامات وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز کرد. اهم فعالیتهای این بخش شامل ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو میباشد. به صورت کلی هدف این بخش ارزیابی و نظارت بر وضعیت ارائه خدمات در شرکتهای عرضه کننده خودرو، نمایشگاهها و تعمیرگاههای مجاز میباشد.
در راستای دستیابی به هدف فوق الذکر این بخش با به کارگیری زیرساختهای نرم افزاری مناسب، قابلیت ارائه گزارش ارزیابی به صورت آنلاین، تحت وب و با امکان ارائه گزارشات مقایسهای شاخصهای ارزیابی در بین شرکتهای ارزیابی شده و غیره فراهم میباشد، همچنین تشکیل تیم ارزیابی متبحر دارای سابقه کار مرتبط با صنعت خودرو، دارای گواهینامه سرممیزی آشنا به اصول تخصصی ارزیابی حوزه خدمات فروش و پس از فروش خودرو از طریق گذراندن دورههای تخصصی ارزیابی و…. به صورت متمرکز و همچنین منطقهای اقدام نموده است.
سایر خدمات و حوزه فعالیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بخش ارزیابی خدمات خودرو شامل موارد زیر میباشد:
- ارزیابی بدو اعطا نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش خودرو
- ارزیابی و صحه گذاری زمان استاندارد تعمیرات
- ارزیابی فروشگاههای قطعات
- عارضه یابی و آسیب شناسی بر پایه نظریه داده بنیاد
- ارزیابی مراکز تعمیراتی تحت پوشش امداد خودرو
- مهارت سنجی پرسنل نمایندگیهای مجاز در حوزه کار با تجهیزات و دستورالعملهای فنی
- ارزیابی خدمات امداد نوروزی شرکتهای عرضه کننده خدمات خودرو
- تدوین و بروز رسانی دستورالعملهای شرایط و ضوابط ارزیابی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش
- تهیه گزارشات سالیانه وضعیت رتبهبندی شرکتها و نمایندگیها مربوط به وزرات صنعت و معدن تجارت
ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو از جمله فعالیتهای دارای سابقه طولانی در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده که هدف این واحد ارزیابی و نظارت بر سیستم خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده و واسطه خدمات پس از فروش خودرو و تعمیرگاههای مجاز آنها میباشد.
براساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو مصوب شورای سیاستگذاری صنعت خودرو، ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو به صورت شش ماهه و ارزیابی نمایندگیهای مجاز آنها، سالانه انجام میگیرد.
ارزیابی خدمات فروش خودرو
ارزیابی خدمات فروش خودرو از اوایل دهه 90 در دستور کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.
در این حوزه سیستم خدمات فروش شرکتهای عرضهکننده و نمایندگیهای مجاز آنها مورد نظارت و ارزیابی قرار میگیرد.
بر اساس دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات فروش صنعت خودرو مصوب وزارت صمت، ارزیابی سیستم خدمات فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندگیهای مجاز آنها به صورت سالانه صورت میگیرد.
فعالیتهای ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران واحد شامل موارد زیر است:
بازرسی ادواری و ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو
دپارتمان بازرسی خدمات پس از فروش خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با تکیه بر تجارب ارزشمند خود و با بهرهگیری از کارشناسان و متخصصین مجرب، به ارزیابی ادواری وضعیت خدمات پس از فروش کلیه شرکتهای عرضهکننده خودرو و تعمیرگاههای مجاز تحت پوشش آنها به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت میپردازد.
ارائه مجوز خدمات پس از فروش جهت کلیه شرکتهای متقاضی ثبت و تمدید مجوز تولید/ واردات خودرو
بر اساس الزام وزارت صنعت معدن و تجارت کلیه شرکتهای متقاضی واردات خودرو میبایست از حیث کفایت خدمات پس از فروش مورد ارزیابی و تایید قرار گیرند که اجرای این ارزیابی از جانب وزارتخانه متبوع بر عهده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.
ارزیابی خدمات فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندگیهای مجاز فروش تحت پوشش
دپارتمان بازرسی خدمات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با استفاده از کارشناسان و متخصصین مجرب، به ارزیابی ادواری وضعیت خدمات فروش کلیه شرکتهای عرضهکننده خودرو و تعمیرگاههای مجاز تحت پوشش آنها به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخته و گزارشات خود را به صورت گزارشات سالانه و دورهای شش ماهه ارائه مینماید.
شمارههای تماس:
021-43904120
021-43904121
021-43904122
021-43904123
021-43904126
جهت ثبت بازخورد ارزیابی میتوانید به آدرس اینترنتی http://dos.isqi.co.ir مراجعه فرمائید. همچنین میتوانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.isqis.com نتایج ارزیابی شده در حوزه ارزیابی خدمات خودرو را مشاهده کنید.