شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که طی ۱۷سال اخیر با بیش از سه میلیون مالک خودرو مصاحبه انجام داده، دویستمین دوره گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را منتشر کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ISQI، در این گزارش میزان رضایت ۸۰۵۹۷ مشتری از کیفیت اولیه محصول در پیمایش کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر و در سه ماهه نخست مالکیت خودرو نظرسنجی شده است.

این ارزیابی از سال ۱۳۸۲ آغاز شده که طی آن کیفیت محصول برای خودروهای پرتیراز (به‌صورت یک‌ماهه) و برای خودروهای کم تیراژ (به صورت سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و اکنون شماره این گزارش به ۲۰۰ رسیده است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *