با افزایش رضایت کارکنان سطح خدمترسانی به مشتریان بهبود و این امر موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و نهایتا افزایش سود سازمان خواهد شد. عوامل سازمانی، محیطی، فردی و ماهیت کار از جمله عوامل تاثیرگذار بر رضایت کارکنان میباشد. جهت اجرای طرح ارزیابی رضایت کارکنان پس از تعریف مسأله و نیازسنجی از کارکنان جهت شناسایی شاخصهای موثر، به طراحی پرسشنامه پرداخته و پس از نهایی ساختن متدولوژی و اجرای نظرسنجی از کارکنان، نتایج تحلیلی به سازمان منعکس و راهکارهای بهبود رضایت کارکنان ارائه میگردد.
از جمله توانمندیهای واحد در خصوص ارزیابی رضایت کارکنان میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
- تعداد 238 کانتر با قابلیت 120هزار دقیقه مکالمه روزانه
- بیش از 504 پرسشگر CATI آموزش دیده
- توانایی 17،000 مصاحبه روزانه
- تیم کنترل مجرب به منظور صحهگذاری بر دقت و صحت مصاحبهها
- تیم پرسشگری میدانی با قابلیت انجام نظرسنجی CAPI در سراسر کشور
- دانش استفاده از مدلهای علمی و به روز دنیا به منظور ارزیابی رضایت کارکنان
- شناخت سازمانها و ساختار داخلی آنها به منظور انتخاب مناسبترین مدل ارزیابی مختص هر سازمان
- تیم کارشناسی متخصص و مجرب جهت ارائه گزارشات تخصصی
- امکان ارائه گزارش توصیفی آنلاین به کارفرما
ارزیابی رضایت کارکنان شرکتها در این واحد بر اساس توانمندیهای آن در صنایع، سازمانها و شرکت های مختلف از قبیل شرکتهای فعال در حوزه صنعت خودرو، مخابرات، روغنها و روان کنندهها لوازم خانگی، صنایع ریلی و … به اجرا در آمده است.
با توجه به توانمندیهای واحد در استفاده از روشهای CATI و CAPI، اجرای پروژههایی همانند سنجش رضایت کارکنان، وابستگی سازمانی، عارضهیابی، اثربخشی تبلیغات، سهم از بازار و … در کوتاهترین زمان ممکن میسر میباشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای پروژههای ارزیابی رضایت مشتریان در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران میتوانید همکاران ما در واحد تحقیقات مشتری و بازار تماس حاصل نمایید.
شماره تماس:
021-96621326