شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ISQI تنها شرکت بازرسی حاضر در نمایشگاه لوازم‌خانگی

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی روزهای ۲۸آبان لغایت اول آذرماه برگزار شد و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تنها شرکت بازرسی بود که در این نمایشگاه حضور یافت.
به گزارش روابط‌عمومی ISQI،این حضور با هدف ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش و توسعه صادرات برای تولیدکنندگان لوازم‌خانگی صورت گرفت.
در این نمایشگاه، آقای مهندس هاشمی (مدیرکل لوازم‌خانگی و صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت)، آقای مهندس شمسی (رییس گروه لوازم‌خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت) و آقای دکتر محمدرضا فاتحی (مشاور هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس) از غرفه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید کردند و درخصوص فعالیت‌های این شرکت به ایشان توضیحاتی ارائه شد.
همچنین اعضای هیات مدیره شرکت‌های لوازم‌خانگی راک و اسنوا و مدیران عامل شرکت‌های روبینا، نیکسان صنعت، لوازم‌خانگی درسا، لوازم‌خانگی سناتور، اذر طلایی کاظمی‌نژاد، پیشروالکترونیک فراسو، لوازم‌خانگی کارن، لوازم‌خانگی لنون و …. از دیگر بازدیدکنندگان این غرفه بودند.
همچنین انجام نظرسنجی حضوری از بازدیدکنندگان این نمایشگاه توسط پرسنل مرکزتماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از دیگر فعالیت‌های انجام شده در حاشیه نمایشگاه مذکور بود که نتایج حاصل از آن به صورت آنلاین در غرفه ISQI به نمایش گذاشته شد.

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تنها شرکت بازرسی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی 

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم