شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

حضور توانمند ISQI در 28امین نمایشگاه نفت و گاز 1403

ISQI با مشارکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (iran oil show 1403)، حضوری توانمند را رقم زد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با دارا بودن سابقه ای درخشان در زمینه بازرسی فنی و کنترل کیفیت در کلیه مراحل‌ ساخت، نصب و بهره برداری، نگهداری و تعمیرات تجهیزات مرتبط، در نمایشگاه مذکور حضور یافت و توانمندی های خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، را به معرض نمایش گذاشت.

همچنین در روزهای نمایشگاه، غرفه ISQI به شماره 4129 واقع در سالن 41 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، نیز میزبان شمار زیادی از مراجعین و بازدیدکنندگان بود که از بین می توان به اعضای اتاق بازرگانی تهران، مدیران شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز، اصحاب رسانه و … اشاره کرد.

گفتنی است این نمایشگاه که روز گذشته (22 اردیبهشت) آخرین روز برگزاری خود را سپری کرد، به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه نفت و گاز محسوب می شود که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می شود و فرصت مناسبی برای نمایش دستاوردها و محصولات شرکت های فعال در این صنعت به شمار می آید.

نمایشگاه نفت و گاز یکی از رویداد هایی است که هر ساله در نقاط مختلفی از جهان برگزار می‌شود و کشور ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این عرصه، طی فصل های گوناگون در شهرهای مختلف نمایشگاه های مربوط به نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را برگزار می‌کند.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
فلسفه وجودی شرکت ISQI
بنر ساید بار isqi