شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بازدید مدیرکل استاندارد استان تهران از بخش‌های مختلف ISQI

مدیرکل استاندارد استان تهران ، ۱۷ دی ماه از بخش‌های مختلف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید کرد و از همکاری‌های این شرکت با اداره کل استاندارد استان تهران در زمینه‌های فنی و ترویج استاندارد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ISQI، طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران در این بازدید به اهمیت مشهودسازی شاخص‌های استاندارد شرکت‌های بازرسی اشاره کرد و گفت: الکترونیکی‌سازی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به مشتری این امکان را می‌دهد تا از وضعیت پرونده بازرسی خود در هر مرحله مطلع شده و این قابلیت آن را از دیگر شرکت‌های بازرسی متمایز می‌سازد.

وی به حوزه‌های همکاری ISQI با اداره کل استاندارد استان تهران پرداخت و ادامه داد: همکاری‌های این شرکت خصوصا در یک سال اخیر در زمینه‌هایی چون کالیبراسیون نازل‌های CNG و همچنین فعالیت در زمینه ترویج فرهنگ استاندارد قابل تقدیر است و می‌توان با گسترش بازرسی‌ها در حوزه‌های جدید و به طور مثال وسایل بدنسازی مستقر در پارکها، این ارتباط را گسترش داد.

اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز در این بازدید ضمن تشریح ماموریت سازمان در پاسخ به چگونگی فعالیت سازمان در راستای کمک به انتخاب بهتر مصرف‌کنندگان گفت: ISQI با انجام خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی شرکتها در صنایع متعدد نظیر خودرو و لوازم خانگی و انتشار نتایج آنها به مشتریان در راستای سهولت در انتخاب محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش بهتر کمک می‌کند.

وی همچنین ادامه داد: این شرکت با راه‌اندازی سامانه‌های wichapp و کارینا توانسته خدمات نوینی نیز درخصوص رتبه‌بندی اپلیکیشن‌ها (با بهره‌گیری از نظر مشتریان) و بازرسی خودروهای کارکرده ارائه کند.

لازم به ذکر است از زمینه‌های همکاری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اداره‌کل استاندارد استان تهران می‌توان به بازرسی آسانسور، تجهیزات تفریحی، خودرو، دیگ بخار و مخازن تحت فشار، جرثقیل و بالابر و نمونه‌برداری و بازرسی کالا اشاره کرد.

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi