شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ارزیابی و رتبه‌بندی سازمان‌های خدمت محور

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌گیری از آخرین روش‌های ارزیابی بنگاه‌ها و موسسات و به کارگیری ابزارهای نوین مدیریتی امکان بررسی موسسات و فرآیندهای سازمانی و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص‌های مختلف بلوغ و نیز ارزیابی میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها را دارد.

یکی از مهم­ترین نیازهای مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها «ارزیابی و رتبه‌بندی» مجموعه‌های تابعه خود می‌‌‌باشد. بدیهی است که شناخت دقیق نسبت به نقاط قوت­ و ضعف‌­ سازمان‌ها لازمه برنامه‌ریزی دقیق جهت پیشرفت و تعالی آن است.

بخش خدمات کارشناسی سازمان با هدف ارتقا و ارزیابی سطح خدمت‌رسانی در سازمان‌ها اقدام به خدمات ذیل می‌نماید:

برخی از خدمات قابل ارائه عبارتند از:

  • ارائه مدل: تدوین دستورالعمل و تهیه چک لیست‌های ارزیابی
  • انجام ارزیابی‌های آنلاین از خدمات سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها
  • رتبه‌بندی سازمان‌های خدمت محور
  • ارائه داشبوردهای مدیریتی آنلاین از وضعیت ارائه خدمات در سازمان‌ها
  • ارزیابی توانمندی شرکت‌ها (بلوغ مدیریتی، مالی، حقوقی – بین المللی، …)
  • ارزیابی توانمندی موسسه‌ها و شعب زیر مجموعه آن
  • ارزیابی سطح بلوغ سازمانی
  • ارزیابی محصولات
  • ارزیابی و تعیین رتبه اعتباری سازمان
  • ارزیابی خدمات شهری
  • ارزیابی امنیت و حفاظت فیزیکی سازمان

 

رئیس بخش:

آقای جعفری

تلفن تماس:

43904136

کارشناس مربوطه:

خانم دلداری‌پناه

تلفن تماس:

43904133

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
فلسفه وجودی شرکت ISQI
بنر ساید بار isqi