شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ارزیابی خدمات پس از فروش کالا و تجهیزات

این واحد با هدف ارزیابی خدمات پس از فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده

خدمات پس از فروش کالا و تجهیزات

این واحد با هدف ارزیابی خدمات پس از فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده کالا و تجهیزات شامل: لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، صوتی، تصویری و وسایل ارتباطی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات ورزشی، مبلمان اداری و منزل، تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، معدنی و کشاورزی در حال حاضر به‌عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مشغول به فعالیت می‌باشد.

فعالیت‌های ارزیابی این واحد شامل موارد زیر است:

  • بهینه‌کاوی استانداردهای بین المللی و تدوین دستورالعمل‌های ارزیابی خدمات در بخش کالا و تجهیزات
  • مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و خاص صنایع
  • ارزیابی و رتبه‌بندی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌ها و نمایندگی های مجاز تحت پوشش بر اساس دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی خدمات پس از فروش کالاهای مصرفی بادوام
  • صدور تاییدیه کفایت خدمات پس از فروش جهت شرکت های متقاضی ثبت و تمدید مجوز واردات لوازم خانگی، برق و الکترونیکی، صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تاسیسات
  • ارزیابی و رتبه بندی محصولات صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات

 

 

انتظارات کیفی و طیف وسیعی از الزامات ایمنی روز به روز پیچیده­تر می­شوند. برای کمک به این نیازها، بازرسان مجرب این شرکت طیف کاملی از خدمات را برای تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات مصرفی ارائه می‌نمایند. خدمات شرکت ما شامل تست، بازرسی و خدمات کارشناسی محصول، ارزیابی فرآیند و کمک­های فنی است. شرکت بازرسی کیفیت می­تواند به شما اطمینان دهد که هر دو زنجیره عرضه و محصولاتی که شما خریداری و یا به فروش می‌رسانید، استاندارد هستند. پرسنل متخصص ما به شما در کاهش خطر، بهبود کارایی و اطمینان از رعایت الزامات قراردادی یا قانونی در سراسر زنجیره تامین کمک می­کند. ما در کنار شما هستیم  تا با درک گسترده از کالاهای مصرفی بتوانید به ایجاد یک کسب و کار قوی و انعطاف­ پذیر با پتانسیل رشد و پیشبرد رقابت بپردازید. خدمات ما به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولاتتان مطابق با استانداردهای اجباری بوده و به شما در دستیابی به یک مزیت رقابتی و توسعه محصولات یاری دهد.

این واحد با هدف ارزیابی خدمات پس از فروش کلیه شرکت‌های عرضه‌کننده کالا و تجهیزات شامل: موبایل ، کالای IT، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، صوتی، تصویری و وسایل ارتباطی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات ورزشی، مبلمان اداری و منزل، تجهیزات و ابزارآلات صنعتی، معدنی و کشاورزی در حال حاضر به‌عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مشغول به فعالیت می‌باشد.

ارزیابی خدمات پس از فروش کالا و تجهیزات

فعالیت‌های ارزیابی این واحد شامل موارد زیر است:

  • بهینه‌کاوی استانداردهای بین المللی و تدوین دستورالعمل‌های ارزیابی خدمات در بخش کالا و تجهیزات
  • مشارکت در تدوین استانداردهای ملی و خاص صنایع
  • ارزیابی و رتبه‌بندی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌ها و نمایندگی های مجاز تحت پوشش بر اساس دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی خدمات پس از فروش کالاهای مصرفی بادوام
  • صدور تاییدیه کفایت خدمات پس از فروش جهت شرکت های متقاضی ثبت و تمدید مجوز واردات کالاهای مصرفی بادوام ، موبایل ، کالای IT، لوازم خانگی،برقی و الکترونیکی، صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تاسیسات ، ابزار و تجهیزات صنعتی
  • تأیید پروفرما
  • تأیید ارزش
  • تحقیقات بازاریابی
  • ارزیابی رضایت کارکنان
  • عارضه­ یابی علل و عوامل ریشه ­ای نارضایتی مشتریان
  • بازاریابی تلفنی فروش
  • ارزیابی رضایت مشتریان

مسئول مربوطه:

محمد باقر سرخابی

آدرس ایمیل:

[email protected]

شماره تماس:

021-43904140

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه قطعات خودرو حضور isqi (isqi.co.ir)
نمایشگاه قطعات خودرو حضور isqi