شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ارتقا خدمات و استانداردسازی

ارتقا خدمات و استانداردسازی امروزه از مهم‌ترین مقوله‌های پیش روی سازمان‌هاست.

عمده خدمات بخش ارتقا خدمات و استانداردسازی عبارتند از:

بخش ارتقا خدمات و استانداردسازی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با هدف استانداردسازی، ارزیابی و ارتقا سطح خدمت‌رسانی و ارائه خدمات در زمینه کسب و کار به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تولیدی و خدماتی ایجاد شده و با توجه به گستردگی مفهوم خدمات، دامنه وسیعی از مشتریان را در بر می‌گیرد.

 

۱- خدمات کارشناسی سیستم‌های مدیریت کیفیت

این بخش با هدف استانداردسازی و بهبود عملکرد سازمان‌ها، پیاده‌سازی استانداردهای مدیریت کیفیت را متناسب با نیازهای هر سازمان و با استفاده از مشاوران زبده و کار آزموده انجام می‌دهد. سازمان‌ها می‌توانند با انتخاب حوزه فعالیت خود و با کمک مشاوران ما، مناسب‌ترین و به‌روزترین استانداردهای ملی و بین‌المللی را پیاده‌سازی نمایند. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند راهکاری مناسب و عالی برای سازمانی باشد که علاقه‌مند است مسیر بهبود و پیشرفت را طی کند.

  • کیفیت یعنی مطابقت با مشخصات و نیازمندی‌ها (کرازبی 1979)
  • کیفیت یعنی رضایت مشتری
  • کیفیت یعنی به وجد آوردن مشتری
  • کیفیت یعنی مناسب بودن
  • کیفیت یعنی مشتری برگردد اما محصول برنگردد (دکتر دمینگ)
  • کیفیت یعنی قابلیت اعتماد و دوام محصول
  • کیفیت یعنی تحویل به موقع
  • کیفیت یعنی بی نقص بودن

۲- خدمات کارشناسی و  ممیزی سیستم  GMP

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با توجه به دارا بودن مجوز تائیده غذا و دارو و با استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب در زمینه ارائه خدمات کارشناسی، استقرار و پیاده‌سازی و ممیزی سیستم GMP (روش‌های خوب تولید) فعال می‌باشد. اساتید این مجموعه توانایی ارائه خدمات کارشناسی، پیاده‌سازی، استقرار و آموزش سیستم مذکور در گریدهای مختلف اعم از غذایی، دارویی، آرایشی و….. می‌باشند.

تولید یک محصول سالم و مناسب برای استفاده، نیاز به ایجاد شرایط و زیرساخت‌هایی دارد که در صنایع غذایی و دارو و تجهیزات پزشکی این شرایط به‌طور خلاصه GMP و GHP خوانده می‌شود. عملیات تولید خوب یا GMP) Good Manufacturing Practice) بخشی از سامانه تضمین کیفیت است که اطمینان می‌دهد محصول به‌صورت یکنواخت و مناسب بر اساس استانداردهای کیفی تولید و مورد کنترل قرار گرفته است.

۳- ارزیابی و رتبه بندی سازمان های خدمت محور

امروزه تقریبا تمامی اقتصادهای پیشرفته در دنیا از حضور و اطلاعات موسسات بزرگ رتبه‌بندی یا اعتبار سنجی که ارائه‌دهنده انواع خدمات ارتقا خدمات و استانداردسازی هستند بهره می‌برند. با توجه به تجربه موفق کشورهای تراز اول اقتصادی در دنیا، سایر کشورهایی که توسعه اقتصادی همراه با شفافیت و گردش آزاد اطلاعات و مبارزه با مفاسد اقتصادی و بهره‌وری منابع را وجه همت خود قرار داده‌اند از مکانیزم‌های رتبه‌بندی به‌عنوان مطمئن‌ترین و کم هزینه‌ترین ابزار ارزیابی بنگاه‌ها بهره جسته‌اند. این بخش با هدف ارتقا و ارزیابی سطح خدمت‌رسانی در سازمان‌ها اقدام به خدمات ذیل می‌نماید:

  • تدوین دستورالعمل و چک لیست‌های ارزیابی خدمات
  • انجام ارزیابی‌های آنلاین از خدمات سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها
  • رتبه‌بندی سازمان‌های خدمت محور
  • ارائه داشبوردهای مدیریتی آنلاین از وضعیت ارائه خدمات در سازمان‌ها

۴- کلینیک کسب و کار

کلینیک کسب و کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌گیری از مشاوران حرفه‌ای و مجرب و با هدف شناسایی عارضه‌های موجود در کسب و کار سازمان‌ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه‌های ذیل می‌نماید:

  • مدیریت رهبری کسب و کار
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت نوآوری و خلاقیت سازمانی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت تغییر
  • مدیریت مالی و اقتصادی
  • مدیریت فناورهای نوین
  • مدیریت انرژی

رئیس بخش:

آقای جعفری

تلفن تماس:

43904170

کارشناس مربوطه:

خانم دلداری‌پناه

تلفن تماس:

43904133

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
افتتاحیه آزمایشگاه قطعات آسانسور