ارتقا خدمات و استانداردسازی امروزه از مهمترین مقولههای پیش روی سازمانهاست.
عمده خدمات بخش ارتقا خدمات و استانداردسازی عبارتند از:
بخش ارتقا خدمات و استانداردسازی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با هدف استانداردسازی، ارزیابی و ارتقا سطح خدمترسانی و ارائه خدمات در زمینه کسب و کار به شرکتها و سازمانهای مختلف تولیدی و خدماتی ایجاد شده و با توجه به گستردگی مفهوم خدمات، دامنه وسیعی از مشتریان را در بر میگیرد.
۱- خدمات کارشناسی سیستمهای مدیریت کیفیت
این بخش با هدف استانداردسازی و بهبود عملکرد سازمانها، پیادهسازی استانداردهای مدیریت کیفیت را متناسب با نیازهای هر سازمان و با استفاده از مشاوران زبده و کار آزموده انجام میدهد. سازمانها میتوانند با انتخاب حوزه فعالیت خود و با کمک مشاوران ما، مناسبترین و بهروزترین استانداردهای ملی و بینالمللی را پیادهسازی نمایند. استاندارد سیستم مدیریت کیفیت میتواند راهکاری مناسب و عالی برای سازمانی باشد که علاقهمند است مسیر بهبود و پیشرفت را طی کند.
- کیفیت یعنی مطابقت با مشخصات و نیازمندیها (کرازبی 1979)
- کیفیت یعنی رضایت مشتری
- کیفیت یعنی به وجد آوردن مشتری
- کیفیت یعنی مناسب بودن
- کیفیت یعنی مشتری برگردد اما محصول برنگردد (دکتر دمینگ)
- کیفیت یعنی قابلیت اعتماد و دوام محصول
- کیفیت یعنی تحویل به موقع
- کیفیت یعنی بی نقص بودن
۲- خدمات کارشناسی و ممیزی سیستم GMP
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با توجه به دارا بودن مجوز تائیده غذا و دارو و با استفاده از مشاوران و کارشناسان مجرب در زمینه ارائه خدمات کارشناسی، استقرار و پیادهسازی و ممیزی سیستم GMP (روشهای خوب تولید) فعال میباشد. اساتید این مجموعه توانایی ارائه خدمات کارشناسی، پیادهسازی، استقرار و آموزش سیستم مذکور در گریدهای مختلف اعم از غذایی، دارویی، آرایشی و….. میباشند.
تولید یک محصول سالم و مناسب برای استفاده، نیاز به ایجاد شرایط و زیرساختهایی دارد که در صنایع غذایی و دارو و تجهیزات پزشکی این شرایط بهطور خلاصه GMP و GHP خوانده میشود. عملیات تولید خوب یا GMP) Good Manufacturing Practice) بخشی از سامانه تضمین کیفیت است که اطمینان میدهد محصول بهصورت یکنواخت و مناسب بر اساس استانداردهای کیفی تولید و مورد کنترل قرار گرفته است.
۳- ارزیابی و رتبه بندی سازمان های خدمت محور
امروزه تقریبا تمامی اقتصادهای پیشرفته در دنیا از حضور و اطلاعات موسسات بزرگ رتبهبندی یا اعتبار سنجی که ارائهدهنده انواع خدمات ارتقا خدمات و استانداردسازی هستند بهره میبرند. با توجه به تجربه موفق کشورهای تراز اول اقتصادی در دنیا، سایر کشورهایی که توسعه اقتصادی همراه با شفافیت و گردش آزاد اطلاعات و مبارزه با مفاسد اقتصادی و بهرهوری منابع را وجه همت خود قرار دادهاند از مکانیزمهای رتبهبندی بهعنوان مطمئنترین و کم هزینهترین ابزار ارزیابی بنگاهها بهره جستهاند. این بخش با هدف ارتقا و ارزیابی سطح خدمترسانی در سازمانها اقدام به خدمات ذیل مینماید:
- تدوین دستورالعمل و چک لیستهای ارزیابی خدمات
- انجام ارزیابیهای آنلاین از خدمات سازمانها و زیرمجموعههای آنها
- رتبهبندی سازمانهای خدمت محور
- ارائه داشبوردهای مدیریتی آنلاین از وضعیت ارائه خدمات در سازمانها
۴- کلینیک کسب و کار
کلینیک کسب و کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهرهگیری از مشاوران حرفهای و مجرب و با هدف شناسایی عارضههای موجود در کسب و کار سازمانها اقدام به ارائه خدمات در حوزههای ذیل مینماید:
- مدیریت رهبری کسب و کار
- مدیریت بازرگانی
- مدیریت نوآوری و خلاقیت سازمانی
- مدیریت منابع انسانی
- مدیریت تغییر
- مدیریت مالی و اقتصادی
- مدیریت فناورهای نوین
- مدیریت انرژی
تلفن تماس:
021-43904170
021-43904129