شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

ابلاغیه صیانت از سلامت خانواده ISQI در برابر شیوع ویروس کرونا

ویروس کرونا
به نام خدا
همکاران گرامی
با سلام
   نظر به همه گیری ویروس کرونا (کوئید ۱۹) در روزهای اخیر و در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با بررسی ابعاد مختلف موضوع، به منظور صیانت از سلامت عمومی جامعه و بالاخص پرسنل و خانواده محترم ایشان، تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ ۱۰/۱۲/۱۳۹۸ تا ۱۶/۱۲/۱۳۹۸ لازم الاجرا است. بدیهی است با عنایت به تغییرات وضعیت حاکم بر بهداشت عمومی کشور تصمیمات لازم پس از تاریخ مذکور در این خصوص اتخاذ می‌گردد.
۱) گروه های حساس تعریف شده توسط وزارت بهداشت اعم از کسانی که بیماری های زمینه ای داشته اند و همچنین بانوان باردار با اطلاع به واحد منابع انسانی در مقطع فوق در شرکت حضور نیابند.
۲) کلیه پرسنل در صورت بروز نشانه های اولیه از کسالت و بالاخص وجود تب، ضمن هماهنگی با مدیریت واحد خود از حضور در شرکت خودداری نمایند.
۳) کلیه همکاران با عنایت به آلودگی محیطی بالاخص در وسائل حمل و نقل عمومی، موظفند در بدو ورود دست خود را با ژل تدارک دیده شده در ورودی شرکت ضد عفونی نمایند.
۴) به منظور کاهش تراکم پرسنلی و کاهش احتمال انتقال ویروس در مرکز تماس، این مرکز با ۵۰% ظرفیت پرسنلی خود به صورت چرخشی ارائه خدمت می نماید. بدین منظور لیست نفرات حاضر در مرکز جهت هفته دوم و سوم اسفند ماه، توسط مدیریت مربوطه و با هماهنگی کارشناسان هماهنگی هر سایت به پرسنل اعلام می گردد.
۵) بانوانِ همکار که فرزندان دبستانی و کوچکتر دارند، میتوانند با هماهنگی با مدیر واحد در دوره مذکور در شرکت حضور نیابند.
۶) مدیران واحدها موظند افرادی که وظایف آنها قابلیت دورکاری دارد شناسایی و نسبت به برنامه ریزی لازم جهت انجام دورکاری و حضور حداقلی در محیط شرکت اقدام نمایند.
۷) به منظور کاهش ریسک و تماس افراد با یکدیگر، ساعت کاری شرکت در دوره فوق از ساعت ۸ لغایت ۱۴:۰۰ بوده و ناهار نیز به منظور رعایت مسائل بهداشتی سرو نمی گردد و هزینه به حساب همکاران منظور می گردد.
۸) تمامی جلسات و قرارهای ملاقات حضوری از طریق کانالهای ارتباطی غیر حضوری انجام و در صورت عدم ضرورت، لغو گردد.
۹) دبیرخانه موظف است ضمن اجتناب از ورود پیک به طبقات شرکت، تا اطلاع ثانوی صرفا نسخه الکترونیک مستندات را به واحدها ارجاع دهد و نسخه کاغذی تا اطلاع ثانوی در دبیرخانه بایگانی گردد. سایر واحدها نیز مکلفند تا حد امکان تبادل مدارک فیزیکی و کاغذی را به حداقل برسد.
۱۰) کلیه ماموریت های خارج شهر و ماموریت های غیر ضروری داخل شهرتا اطلاع ثانوی متوقف گردد.
۱۱) کلیه همکاران که به هر یک از دلایل فوق در دفتر مرکزی شرکت، مرکز آزمون آلایندگی و مرکز تماس حضور ندارند موظف هستند در زمان کاری استاندارد در دسترس بوده و نسبت به کنترل و پاسخگویی اتوماسیون اداری اقدام نمایند.
۱۲) همکاران حوزه نگهبانی در بدو ورود درجه حرارت بدن کلیه پرسنل را اندازه گیری نموده و در صورت وجود تب در هر یک از همکاران، از ورود ایشان ممانعت به عمل می آورند.
   ضمنا در صورت عدم انعکاس موارد پیشگیری حائز اهمیت در ابلاغیه فوق، مقتضی است موارد از طریق رابطان همراه کیفیت واحدها به واحد منابع انسانی منعکس گردد. بدیهی است با همت همه همکاران عزیز، رعایت کلیه موارد بهداشتی و کاهش نگرانی بی مورد، هر چه زودتر به سلامت از بحران کنونی گذر خواهیم کرد.
اشکان گلپایگانی
مدیر عامل
ویروس کرونا
Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
نمایشگاه زیست بوم