شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بهعنوان بزرگترین مرکز تماس خروجی کشور در سال 1389 افتتاح شد.
این مرکز تماس با دراختیار داشتن شعبات مختلف مطابق با استانداردهای الزامی و ظرفیت مصاحبه استاندارد با 25000 نفر در روز و دارا بودن ظرفیت اتصال همزمان500 پژوهشگر دورکار در سراسر کشور ، علاوه بر اجرای انواع پروژههای تحقیقات بازار ، توانایی پیاده سازی انواع نظرسنجیهای مختلف بر بستر وب در کوتاه ترین زمان ممکن را دارا میباشد.
این مرکز تماس با مکانیزه کردن فرآیندهای تماس و ارائه خدمات پایش و کنترل مداوم و گزارشدهی به صورت آنلاین و تیم سازی و اجرای قوی و ارائه راهکارهای مناسب توانسته در سالهای اخیر بهعنوان بازوی قدرتمند اجرای نظرسنجیهای متفاوت بهشمار آید.
ایــن مرکز بــا بیــش از 350 نفــر تیم پرسشگران تلفنی و حضوری نفــر پرسشگر تلفنــی مســتقر در مرکز تماس و بیــش از 40 پرسشــگر حضــوری در ســطح کشــور بــا قابلیــت اجــرای تحقیقــات میدانــی چهــره بــه چهــره مســتقر در مراکــز منطقــه ای، آمادگــی اجــرای انواع مصاحبه هــای کمــی و کیفــی را بــرای انــواع طرح هــای نظرســنجی فراهــم نمــوده اســت.
ایــن پرسشــگران بــا توجه بــه قابلیت هــای خود، تحــت آموزش هــای نظــری و عملــی در خصــوص نحــوه انجــام کار قــرار می گیرنــد. بــرای حفــظ عملکــرد پرسشــگران نظــام کنتــرل ادواری فعالیــت افــراد و تعریــف اقدامــات اصاحــی جهــت بهبــود به صــورت مســتمر صــورت می گیــرد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و قابلیت های ما در انجام پروژه های مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با ما در تماس بگیرد.
مرکز تماس تهران