شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
مشتریان، به عنوان محور مرکزی تجارت و کسب و کار، یکی از مهمترین عوامل موفقیت ما هستند. استراتژی ما برای جذب و نگهداری مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت بالا و تجربه خوب مشتریان ما از خدماتمان است.ادامه…>
برای ارائه هرچه بهتر خدمات شرکت به مشتریانمان در برخی از استانهای کشور عزیزمان شعباتی را تاسیس کردهایم.ادامه…>
برای ارائه هرچه بهتر خدمات شرکت به مشتریان خارجی در مراکز کشورهای اطراف ایران شعباتی را تاسیس کردهایم.ادامه…>
مشارکتهای بینالمللی یکی از مهمترین عوامل در توسعه جهانی و ایجاد همکاری بین کشورها میباشد. ما برآنیم تا با هدف تبادل دانش و تکنولوژی با کشورهای توسعه یافته، عاملی برای پیشرفت و ارتقا کشورمان باشیم تا علاوه بر توسعه کشور در ابعاد تجاری و اقتصادی سبب بروزرسانی دانش شرکتهای بازرسی شویم.ادامه…>