این گزارش به بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در پیمایش کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر و در سه ماهه نخست مالکیت خورو پرداخته و به صورت شش ماهه تهیه و منتشر می گردد.
این گزارش به بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات و سرویس های پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی های مجاز شرکت های عرضه کننده خودرو پرداخته و به صورت فصلی تهیه و منتشر می گردد.
این گزارش به بررسی میزان رضایت مشتریان از فرایند فروش و تحویل خودرو توسط شرکت های عرضه کننده خودرو و نمایندگی های زیر مجموعه می پردازد که به صورت فصلی تهیه و منتشر می گردد.
این گزارش به بررسی وضعیت خدمات فروش توسط شرکتهای عرضهکننده خودرو و نمایندگیهای زیر مجموعه میپردازد که به صورت سالانه تهیه و منتشر میگردد.
گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو بر اساس نتایج ارزیابی های سالیانه صورت گرفته از کلیه تعمیرگاه های مجاز شرکت های عرضه کننده خودرو منطبق با مدل چند وجهی و جامع ارزیابی خدمات انجام و در مرداد ماه هر سال منتشر می شود.
گزارش ارزشیابی ملی خودروها حاصل ارزشیابی کیفی ماهانه خودروهای تولید داخل با هدف کشف تمام ایرادات عملکردی و ایمنی موجود در خودروها است. در این روش سطح کیفی خودروها به دو صورت آدیت کامل و آدیت عملکرد مورد بازرسی قرار می گیرد.