


توسط واحد تحقیقات مشتری و بازار صورت گرفت: شناسایی دلایل مراجعات حضوری مشتریان به بانک ها برای جلوگیری از شیوع کرونا
تازه هاشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به درخواست بانک ملی ایران، اقدام به تحقیق درخصوص علل مراجعه حضوری مشتریان به شعب این بانک کرد.
به گزارش روابط عمومی ISQI، این پژوهش توسط واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در قا…

زیباسازی هرچه بیشتر فضای تست خودرو
تازه هاساخت و نصب ماکت ISQI در مرکز آزمون آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر زیبایی این مرکز افزود.
به گزارش روابط عمومی ISQI، یکی دیگر از اقداماتی که در راستای زیباسازی فضای سبز مرکز آزمون آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گ…

برنامههای آموزش تخصصی کارآمد در محل کار
تازه هاآموزش تخصصی روشی عملی برای آموزش مهارتها، دانش و شایستگیهای لازم برای کارمندان جهت انجام فعالیتها در محل کار است. کارمندان باید دانش و مهارتهای به دست آمده در طول آموزش را در محیط کار تمرین کنند. آموزش تخصصی با استفاده از ابزارها، ماشین…

انواع مختلف آموزش تخصصی در محل کار
تازه هادر طول مدت حضور در یک شرکت، احتمالا با مواردی روبرو خواهید شد که برای موفقیت در آنها نیاز به آموزش دارید. آموزش تخصصی در شرکت شما را قادر میسازد تا مهارتهای لازم برای انجام بهتر وظایف خود را کسب کنید. بسته به نیازها و اهداف کارفرما، آموزش میتوا…

۸ موضوع و ایده جذاب برای نظرسنجی مشتریان
تازه هاما در عصری زندگی میکنیم که قدرت اطلاعات بسیار بالا است و به تبع آن انتشار اطلاعات نادرست نیز رخ میدهد. بنابراین، سادهترین و موثرترین روش برای جمع آوری اطلاعات قابل تایید چیست؟ نظرسنجی مشتریان راهی عالی برای شناخت مخاطبان هدف و به دست آوردن بازخو…

کسب و کارها چگونه تحقیقات بازار انجام میدهند؟
تازه ها, دستهبندی نشدهتحقیقات بازار جمعآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مصرفکنندگان، رقبا و اثربخشی برنامههای بازاریابی است. امروزه هر کسب و کاری میداند که تحقیقات بازار امری ضروری و مهم است. چرا که اطلاعات دقیق در مورد وضعیت بازار، بازار هدف (مشتریان) و ر…

نقشه راه توسعه مراکز تست و آزمون در صنعت خودرو تدوین میشود
تازه هاتوافقنامه سهجانبه مابین معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ۱۶مهرماه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی ISQI، هدف از این توافقنامه تدوین اطلس فنآوری و زیرساختهای آزمایش…

تجلیل از استاد میرخانی به پاس سالها خدمت به صنعت خودروی کشور
تازه هاداوود میرخانی رشتی، استاد بیبدیل صنعت خودرو کشور در روز جهانی معلم طی مراسمی که با حضور جمعی از هم قطاران نسل خویش به مدد مدیران شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در محل این شرکت برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.
اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شر…

پرکاربردترین انواع نظرسنجی مشتریان
تازه هاامروزه با توجه به رقابتی شدن کسب و کارها، بسیاری از سازمانها توجه به مشتری و شعار مشتری مداری را در راس فعالیتهای خود قرار دادهاند، اما در عمل جهت بهبود تجربه و افزایش رضایت مشتری استراتژی و تکنیک خاصی را به کار نگرفتهاند. بهبود تجربه مشتری ب…

راهاندازی سامانه کارآموز تحولی در آموزش آنلاین تعمیرات خودرو
تازه هاشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بیش از ۳۰سال سابقه فعالیت و بازرسی در صنعت خودرو و با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص ، اقدام به ایجاد خدمتی نوین در راستای اشتراک و آموزش تخصص خودرو نموده که با شبیه سازی محیط یک آموزشگاه تمام و کمال …

تقدیر از همراهان برتر کیفیت و استعدادهای طلایی ISQI به مناسبت دومین سالروز رونمایی همراه کیفیت
تازه هامراســم دومیــن ســالروز رونمایی و ابــلاغ نظام جامــع قدردانی از پیشــنهادات و فعالیت های ویژه کارکنان ISQI، روز ۹۹/۷/۷ با برپایی گالری تصاویر و گزارشــات حاصل از عملکرد دو ســاله این نظام در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برگزار شد.
…

آموزش تخصصی و نقش آن در توسعه منابع انسانی
تازه هادر گذشته افراد بر این باور بودند که آموزش زمانی مناسب است که قبل از شروع به کار انجام شود و دیگر لازم نیست که در مدتی که مشغول به کار است آموزش ببینند. اما امروزه به دلیل رقلبتی شدن بازار و توسعه فناوری اطلاعات، آموزش تخصصی جز جدانشدنی در هر س…

راهنمای جامع تحقیقات بازار
تازه هااز نخستین اقدامات لازم در جهت بهبود کسب و کار انجام تحقیقات بازار است که موجب میشود تا بتوانید استراتژی مناسبی را برای فروش و کسب سهم بازار خود تدوین کنید. تحقیقات بازار به بررسی جنبههای مختلف کسب و کار، مشتریان، رقبا و صنعت میپردازد و باید…

نظرسنجی مشتریان ، راهنمای جامع توسعه کسب و کار
تازه هاپیش از این کسب و کارها تصور میکردند که اگر بر انتظارات مشتریان خود متمرکز شوند و سعی کنند نیاز آنها را برطرف سازند قطعا موفق خواهند شد، اما امروزه این تصور و دیدگاه تغییر کرده و بیشترین تلاش در جهت ارائه تجربه بهتر کاربری است. به همین دلیل …

اولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو
تازه هااولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو (AIRAFT ۲۰۲۰)، روزهای ۲ و ۳ دیماه ۱۳۹۹ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران و با حمایت ارکان اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و همراهی دانشگاه های برتر ایران برگزار می شود.
هدف این کنفرانس تعمی…

تحقیقات بازار و روشهای آن
تازه هایکی از ارکان مهم بازاریابی و مارکتینگ، تحقیقات بازار است. امروزه بیشتر افراد تحقیقات خود را به صورت آنلاین و قبل از خرید انجام میدهند، آمارها نشان میدهد:
در سال ۲۰۲۰، روزانه ۲۰۰ میلیون کاربر حداقل از یک پروفایلی که مربوط به کسب و کار است، …

آموزش تخصصی در سازمانها و اهمیت آن
تازه هااز آنجا که مسئولین واحدهای مختلف یک سازمان باید به موفقیت شرکت بیاندیشند، بهترین گزینه جهت دستیابی به اهداف، افزایش دانش و علم کارکنان با حضور آنها در دورههای آموزش تخصصی است. سرپرستان اعتقاد دارند که با برگزاری آموزشهای تخصصی میتوانند دانش،…

پروژه نظارت بر تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه نفت امام خمینی شازند
تازه هاپروژه نظارت بر تعمیرات اساسی (اورهال) شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند که بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های تعمیرات اساسی در طی چند سال اخیر در کشور محسوب میشود، با همکاری و نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در فاز اول، با موفقیت و طبق…

صدور گواهی CE برای چه کسانی امکانپذیر است؟
تازه هااتحادیه اروپا اقداماتی را در جهت تسهیل حرکت آزاد کالاها در سراسر اتحادیه و منطقه تجارت آزاد اروپا انجام داده که این اقدامات شامل دستور العملهایی است که چگونگی طراحی محصول و از همه مهمتر ایمنی آنها را بررسی میکند. این دستورالعملها که رویکرد …