


چگونه میتوان انواع نظرسنجی را تجزیه و تحلیل کرد
تازه ها, دستهبندی نشده
تجزیه و تحلیل انواع نظرسنجی مشتریان نشان میدهد که شما به دنبال دریافت بازخورد از مشتریان خود هستید. این فرآیند کاری دشوار است. شما برای به دست آوردن بینشی موثر از مشتریان خود به طراحی سوالاتی قوی در پرسشنامه و نظرسنجیها نیاز دارید. بعلا…

۹ روش برای انجام انواع نظرسنجی برای رشد کسب و کار
تازه ها
هنگامی که هدف شما رشد تجارت است، چه چیزی استراتژی کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار میدهد؟. چه دانشی بیشترین تاثیر را در نحوه فعالیت امروز شما خواهد داشت؟. داشتن و بینش صحیح برای توسعه استراتژی اغلب همان چیزی است که تصمیمگیرندگان اصلی برای برقراری…

۶ نکته برای بهبود تماسهای پیگیری مشتریان
تازه ها
در هر کسبوکاری، پیگیری مشتریان امری ضروری و واجب است. بررسیها نشان داده است که پیگیری مشتریانی که قبلا با آنها تماس اولیهای صورت گرفته چالش برانگیزتر از مشتریانی است که برای نخستین بار قرار است با آنها تماس حاصل شود. درحقیقت این پیگیری مشت…

گسترش همکاریهای باشگاه تلاشگران ارزشآفرین و ISQI
تازه هانشست دبیرکل باشگاه تلاشگران ارزشآفرین کشور و مقامات ارشد.شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بهمنظور گسترش همکاریهای.مشترک، ۱۸اسفند در محل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ISQI، این تفاهمنامه با هدف ایجاد زمینه…

چگونه میتوان از انواع نظرسنجی در تحقیقات بازار استفاده کرد؟
تازه ها
نظرسنجی یکی از رایجترین ابزارهای تحقیق در بازار هستند. در اکثر نظرسنجیها بر کیفیت طراحی و سوالات مطرح شده در آن تاکید میشود. دو نوع روش تحقیق کیفی و کمی داریم که برای هر دو آنها میتوان از نظرسنجی استفاده کرد. بعلاوه نظرسنجیهای بازار…

نظرسنجی در اینستاگرام
تازه ها
آیا میخواهید در صفحه اینستاگرام خود تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید؟ آیا به دنبال راهی برای دریافت بازخورد واقعی از مخاطبان خود هستید؟ ایجاد نظرسنجی در استوری اینستاگرام میتواند راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان و تعامل با آنها باشد. هر ر…

خدمات کارشناسی خودرو کارکرده در محل
تازه هابه گزارش وبسایت کارینا با توجه به اینکه برخی از قطعات خودرو مصرفی بوده و مدت عمر محدودی دارند و بر روی قیمت خودرو تاثیر قابل توجهی دارند لذا در صورت عدم توجه کافی در بازه زمانی مشخص به یکی از عوامل آسیب به خودرو تبدیل می گردند که استفاده از خدما…

رییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات صمت در ISQI حضور یافت
تازه هارییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت صمت، ۶اسفندماه، در محل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی ISQI، در این نشست سید محمدمهدی هادوی.رییس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت.صنعت، معدن و تجا…

اهمیت نگهداری و بازرسی آسانسور
تازه ها
امروزه وجود آسانسورها در ساختمانهای چند طبقه تجاری و مسکونی ضروری شده است. اگرچه سرمایهگذاری روی آسانسور ایمن و باکیفیت برای بسیاریاز افراد مهم است، اما اطمینان از نگهداری صحیح آن نیز ضروری میباشد. بازرسی آسانسور باعث افزایش ایمنی کاربران میشود. هم…

راهاندازی بازاریابی تلفنی یا استفاده از مرکز تماس
تازه ها
بسیاری بر این باورند که بازاریابی تلفنی، محصولات و خدمات را از طریق تلفن به فروش میرساند. درحقیقت، درنظر گرفتن چنین تعریفی برای بازاریابی تلفنی فعالیتهای آن را به صورت محدود بیان میکند. بهتر این است که بازاریابی تلفنی یا مرکز تماس را به عنوان نوعی با…

پنج مزیت قابل توجه هنگام پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت
تازه ها, دستهبندی نشده
اجرای سیستم مدیریت کیفیت (QMS) میتواند مزایای قابل توجهی را برای کل سازمان شما به همراه داشته باشد. برخی از این مزایا را میتوان با استفاده از معیارهای مالی مانند بازگشت سرمایه (ROI) اندازهگیری کرد. اگر روی سیستمهای مدیریت کیفیت تحقیق کنید، درمییا…

چگونه میتوان رضایت کارکنان را اندازهگیری کرد
تازه ها
شما به عنوان یک مدیر، همواره تمایل دارید که کارمندانتان از شرایط کاریشان راضی باشند. درحقیقت اینگونه افراد برای انجام فعالیتهای روزانه خود انگیزه لازم را دارند. بعلاوه احتمال دارد که به عنوان طرفداران برند، تبلیغات مثبتی در مورد سازمان انجام دهند. …

اهمیت بازرسی وسایل تفریحی و تجهیزات شهربازی
تازه ها, دستهبندی نشده
از آنجا که وسایل تفریحی و شهربازی در دسترس عموم افراد قرار دارند. از این رو ایمنی آنها ضرورت پیدا کرده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حقیقت با بازرسی این وسایل میتوان خطرات ناشی از آنها را به حداقل رساند. بازرسی تجهیزات تفریحی شامل ت…

بازاریابی تلفنی چیست و چرا هنوز در دنیای دیجیتال مهم است؟
تازه ها
کسبوکارها از بازاریابی تلفنی به عنوان ابزاری برای تولید سرنخ، فروش و انجام سایر فعالیتهای بازاریابی جهت برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان خود استفاده میکنند. درحقیقت بازاریابی تلفنی میتواند به عنوان ابزاری برای پرورش سرنخها و ایجاد پ…

انواع گواهینامههای بازرسی کالا
تازه ها
هر کالایی برای واردات یا صادرات به بازرسی کالا نیاز دارد. چرا که وجود برخی از ترسها در خریدار و فروشنده از جمله پایبندی فروشنده به کمیت و کیفیت کالا مطابق با توافقات صورت گرفته، تطابق کالا با استانداردهای جهانی و میزان قابل اعتماد بودن هریک از ط…

سیستم مدیریت کیفیت چیست؟
تازه ها
سیستم مدیریت کیفیت که اغلب QMS نامیده میشود، به عنوان یک سیستم رسمی تعریف شده که فرآیندها، رویهها و مسئولیتهای دستیابی به سیاستها و اهداف کیفیت را مستند میکند. این سیستم به هماهنگی و هدایت فعالیتهای سازمان برای تامین نیازهای مشتری و بهبود …

حمایت وزارت صمت از توسعه تجهیزات آزمون استانداردهای ایمنی،کیفی و زیست محیطی در ISQI
تازه هامدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از مرکز آزمون آلایندگی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بر حمایت از توسعه تجهیزات آزمون استانداردهای ایمنی، کیفی و زیست محیطی خودرو تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی ISQI - سهیل معمارب…

کمبود قطعات یدکی مورد انتقادترین در خدمات پس از فروش
تازه هاطبق جمعبندیهای صورت گرفته توسط واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،.درخصوص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری و کار در طول سال ۹۸، "کمبود قطعات یدکی".بیشترین مورد مطرح شده در بحث انتقادات و پیشنهادات ا…

معاینه فنی موتورخانه ها چگونه انجام میشود؟
تازه ها
همه ما میدانیم که آلودگی هوا در کلان شهرها تقریبا در تمامی فصول سال وجود دارد. اما در زمستانها به دلیل بروز پدیده وارونگی این اتفاق بیشتر میافتد. هرچند که بیشتر علت آلودگی هوا به دلیل منابع متحرک و کارخانهها است. اما نباید سیستمهای گرمای…