


اهمیت دریافت پیشفاکتور یا پروفرما و بررسی ارزش آن
تازه ها
هنگامی که شما قصد وارد کردن کالایی از خارج از کشور را دارید، باید میزان قابل اعتماد بودن فروشنده را به صورت دقیق بررسی کنید. سپس از او یا نمایندگیهای شرکت لیست قیمت و شرایط پرداخت را درخواست نمایید. در این صورت فروشنده برگه اعلام قیمت …

اطلاعات تکمیلی در خصوص بازرسی کالا در مبدا (COI)
تازه ها
صدور گواهی بازرسی کالا در مبدا توسط شرکتهای بازرسی کالا در سطح تجارت بینالمللی برای واردات، صادرات و ترخیص کالا امری ضروری است. از میان کالاهایی که به ایران وارد میشوند برخی از کالاها مشمول استانداردهای اجباری هستند. بنابراین لازمه جهت ترخ…

بازرسی کالا قبل از حمل چه اهمیتی دارد؟
تازه ها
خدمات بازرسی کالا قبل از حمل (PSI) در صورت نیاز، یا روی تمامی کالاها یا به صورت تصادفی انجام میشود. بازرسیهای موجود طیف وسیعی از کیفیت، عملکرد، بسته بندی و مقدار محصول مورد نظر را به درخواست خریدار پوشش میدهند. این خدمت توسط شرکتهای بازرسی ا…

بازدید مدیرکل استاندارد استان تهران از ISQI
تازه هامدیرکل استاندارد استان تهران ، ۱۷ دی ماه از بخشهای مختلف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بازدید کرد و از همکاریهای این شرکت با اداره کل استاندارد استان تهران در زمینههای فنی و ترویج استاندارد تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی ISQI، طاهر…

چگونگه از نظرسنجی مشتریان در تجارت خود بهره مند شوید؟
تازه ها, دستهبندی نشده
هر کسب و کاری بر اساس وفاداری و رضایت مشتریان خود شکل گرفته و پایدار میماند. به احتمال زیاد مشتری راضی برای خرید محصولات یا خدمات باز میگردد و حتی ممکن است به دوستان و همکاران خود نیز شرکت و محصولات را معرفی کند. این درجه از رضایت برای رشد …

ارائه مجوز خدمات پس از فروش شرکتهای عرضهکننده خودرو، ماشینآلات و موتورسیکلت
تازه هااز ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۵۰ مورد صدور مجوز خدمات پس از فروش واردات محصولات جدید یا تمدید گواهی فعالیت نمایندگی شرکتهای واردکننده خودرو، ماشینآلات و موتورسیکلت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی ISQI – …

حضور ISQI دراولین کارگروه علمی آینده پژوهی و سناریو پردازی در صنعت خودرو
تازه هااولین پنل کارگروه آینده پژوهی و سناریو پردازی صنعت خودرو در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با مشارکت واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی ISQI، این کارگروه که پویا پرهامی به عنوان نمای…

استانداردهای ملی تدوین شده با مشارکت ISQI
تازه هاشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران یکی از توانمندترین شرکتها در زمینه انتخاب، تدوین و اجرای استانداردهای ملی و موردنیاز کشور بوده و همواره نقش به سزایی در این حوزه ایفا کرده است. به گونهای که در سالهای مختلف موفق به دریافت لوح تقدیر از سا…

رتبه الکسا را چگونه بهبود بخشیم؟
تازه ها, دستهبندی نشدهبسیاری از افراد میپرسند: چگونه میتوانیم رتبه الکسا را بهبود بخشیم؟ همه ما میدانیم که این معیار برای هر تجارتی بسیار مهم میباشد. الکسا یک معیار واحد است که خلاصهای از عملکرد یک سایت را نسبت به سایر وبسایتها (رقبا) نشان میدهد. قبل از اینکه …

رتبه الکسا چیست؟
تازه هاهر کسب و کاری میداند که رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو بسیار ضروری است، رتبه الکسا به عنوان یکی از این رتبه بندی ها می باشد. اگر شما در موتور جستجو یافت نشوید، پیدا کردن مشتریان برای شما کار آسانی نخواهد بود. در فضای آنلاین ابزارهایی ارائ…

تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی چه تفاوتی دارند؟
تازه هاتحقیقات به طور کلی برای انجام یک مطالعه به روشی سیستماتیک و با هدف تعیین حقایق و نتیجهگیری انجام میشود. تحقیقات یک ابزار بسیار مهم است که اولین مرحله از یک فرآیند بازاریابی را تشکیل میدهد. تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی دو اصطلاحی هستن…

نحوه استفاده از رسانههای اجتماعی برای تحقیقات بازار
تازه هاتحقیقات بازار میتواند فرایندی پرهزینه و زمانبر باشد. امروزه افراد زیادی از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. همین عامل سبب شده تا بسیاری از کسب و کارها به عنوان ابزاری مقرون به صرفه برای کسب بینش در مورد مشتریان، بازار، شکل ظاهری برند و سایر …

رشد ماهیانه کارکرد مرکز تماس با وجود شرایط ناشی از کرونا؛ تکمیل بیش از ۱۰۰هزار پرسشنامه، تنها در سیستم دورکاری آبان ماه
تازه هاطی آبان ماه سال جاری، علیرغم شرایط دورکاری، تعداد پرسشنامههای تکمیلی مرکز تماس شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به ۳۲۵.۲۶۸ فرم رسید که با رشد ماهیانه، بیش از ۱۰۰.۰۰۰ پرسشنامه در سیستم دورکاری این مرکز تکمیل شد.
به گزارش روابط عمومی ISQI، د…

مقایسه سانگ یانگ تیوولی و پژو ۲۰۰۸
تازه هابه گزارش وبسایت کارینا در خصوص مقایسه سانگ یانگ تیوولی و پژو ۲۰۰۸ دو خودروی پرطرفدار بازار ایران، رضایت مشتریان از شتاب پژو ۲۰۰۸ بالغ بر ۲۵% بالاتر از خودرو تیوولی است و در مقابل رضایت مشتریان از عملکرد صندلی تیوولی ۷% بالاتر از پژو ۲۰۰۸ است.…

واحد رسیدگی به شکایات مشتریان خودرویی ISQI خبر داد: رشد بی سابقه رضایت شاکیان از روند رسیدگی به شکایات خودرویی
تازه هاگزارش عملکرد شرکتهای عرضهکننده خودرو درخصوص رسیدگی به شکایات مشتریان شش ماهه اول سال ۱۳۹۹، توسط واحد رسیدگی به شکایات خودرویی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد که حکایت از مختومه شدن حدود ۹۹ درصد شکایات واصله را دارد.
به گزارش روابط عمومی…

از مرجع اطلاعات خودرو برای خرید کمک بگیرید
تازه هاچگونه مرجع اطلاعات خودرو به خرید ما کمک میکند
همه ما در طول زندگی چندین بار به فکر خرید خودروی نو یا دست دوم افتاده ایم، اما اغلب در انتخاب خودرو به دلیل کمبود موجود در اطلاعات کیفیت خودروها سردرگم شده ایم، سوال اینجاست که در واقعیت میزان…

دلایل نیاز سازمان شما به یک برنامه آموزش تخصصی
تازه هابرنامههای آموزش تخصصی و توسعه میتواند راهی مناسب برای سازمانها جهت بهرهوری و موفقیت بیشتر باشد. این برنامهها، بهترین راه برای کسب مهارتهای جدید هستند و در نهایت برای سازمان ایجاد ارزش خواهند کرد. امروزه، تنها راهی که میتوانید از مهارت، ا…

چگونه میتوان نظرسنجی مشتریان را به درستی اجرا کرد؟
تازه هانظرسنجی مشتریان فرصتی برای آگاهی از نظرات آنها در مورد برند شما بر اساس واقعیتها است و نه فرضیات. شما میتوانید تمام اطلاعاتی که برای تهیه محصولات و خدمات نیاز دارید از طریق نظرسنجی به دست آورید. فرصت دادن به مشتریان برای ارائه بازخوردشان نشان می…

نظرسنجی مشتریان را چگونه افزایش دهیم؟
تازه هاچهار روش موثر برای افزایش نرخ پاسخ به نظرسنجی مشتریان
مانند بسیاری از بازاریابان باهوش، شما هم احتمالا به دنبال راههای خلاقانهای برای برقراری تماس با مشتریان و کسب اطلاعات بیشتر درباره آنها هستید که نظرسنجی مشتریان یکی از این راهها است. …