خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

بازرسی
بازرسی
کارینا پارس
درخواست کارشناسی خودروهای کارکرده
تحقیقات مشتری و بازار
تحقیقات مشتری و بازار
کدوم اپلیکیشن
مقایسه و رتبه‌بندی خدمات اپلیکیشن‌های ایرانی
تست و آزمون
تست و آزمون
مشاوره
مشاوره
صدور گواهی CE
صدور گواهی CE
آموزش
آموزش

سعید تاجیک

کاهش ۱۱درصدی نمرات منفی و ایرادات خودرو های داخلی

نمرات منفی کیفیت ۱۲.۹ درصد نسبت به ابتدای ۹۹ کاهش یافته اما میزان بهبود کیفی از نگاه مصرف‌کننده تنها ۵.۵ درصد بوده، دلیل فاصله این دو شاخص در واقع دوام کیفیت است. ایرادات خودرو ها را در خط تولید بررسی می‌کنیم و مصرف‌کننده دوام م…
نظرسنجی

چگونه می‌توان انواع نظرسنجی را تجزیه و تحلیل کرد

,
تجزیه و تحلیل انواع نظرسنجی مشتریان نشان می‌دهد که شما به دنبال دریافت بازخورد از مشتریان خود هستید. این فرآیند کاری دشوار است. شما برای به دست آوردن بینشی موثر از مشتریان خود به طراحی سوالاتی قوی در پرسشنامه و نظرسنجی‌ها نیاز دارید. بعلا…
نظرسنجی

۹ روش برای انجام انواع نظرسنجی برای رشد کسب و کار

هنگامی که هدف شما رشد تجارت است، چه چیزی استراتژی کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟. چه دانشی بیشترین تاثیر را در نحوه فعالیت امروز شما خواهد داشت؟. داشتن و بینش صحیح برای توسعه استراتژی اغلب همان چیزی است که تصمیم‌گیرندگان اصلی برای برقراری…
پیگیری مشتریان

۶ نکته برای بهبود تماس‌های پیگیری مشتریان

در هر کسب‌وکاری، پیگیری مشتریان امری ضروری و واجب است. بررسی‌ها نشان داده است که پیگیری مشتریانی که قبلا با آن‌ها تماس اولیه‌ای صورت گرفته چالش برانگیزتر از مشتریانی است که برای نخستین بار قرار است با آن‌ها تماس حاصل شود. درحقیقت این پیگیری مشت…

صنایع شما

انرژی
انرژی
نفت گاز
نفت گاز
حمل و نقل و لجستیک
حمل و نقل و لجستیک
صنایع کشاورزی و غذایی
صنایع کشاورزی و غذایی
صنایع شیمیایی
صنایع شیمیایی
صنایع هوایی
صنایع هوایی
محیط زیست
محیط زیست
بهداشت و درمان
بهداشت و درمان
معدن
معدن
بخش عمومی
بخش عمومی
خودرو و نیرو محرکه
خودرو و نیرو محرکه
کالای مصرفی
کالای مصرفی
گردشگری
گردشگری

مشتریان ما

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مفتخر است که بسیاری از شرکتهای معتبر کوچک و بزرگ استفاده کننده خدمات این شرکت در سراسر ایران هستند. همکاران ما در ISQI آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما مشتریان برتر هستند.

نمایندگی های فعال

نمایندگی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با داشتن پشتوانه علمی، پرسنل مجرب و پیروی از ضوابط و دستورالعملهای شرکت ISQI، آماده ارائه خدمت با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان عزیز در دفاتر نمایندگی در سراسر کشور می باشد.

مشارکت‌های بین‌المللی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به منظور ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز دنیا به مشتریان و با در اختیار داشتن توانمندیهای سازمانی و پرسنل خبره و متخصص مفتخر به همکاری با سایر شرکتهای بازرسی در سطح بین المللی می باشد.

مراکز وابسته

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با در اختیار داشتن زیرساخت مناسب،پرسنل متخصص و همچنین به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی در راستای تأمین نیاز مشتریان در سایر کشورها نیز خدمات ارائه می نماید.

مراجع صدور تاییدیه

© کپی رایت - شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران - 1399