شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

کلینیک کسب و کار

تاریخچه کلینیک کسب و کار

کلینیک کسب و کار با هدف ارائه‌ خدمات اثربخش کسب و کار به مدیران ارشد، با تکیه بر دانش مدیریت روز دنیا و بهره‌گیری از اساتید مجرب مطرح‌ترین دانشگاه‌ها و کارآفرینان برتر صنایع، در سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است. کلینیک کسب و کار افتخار کمک به کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) و شرکت‌های در حال فعالیت و بالغ را در کارنامه‌ خود دارد و سال‌هاست که از طریق آموزش، خدمات کارشناسی و اجرای پروژه‌های مدیریتی در دستیابی به اهداف والای شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کرده است و با بهره‌­گیری از مشاوران حرفه‌­ا­ی و مجرب و با هدف شناسایی عارضه‌­های موجود در کسب و کار سازمان­‌ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه‌­های ذیل می­‌نماید:

  • طراحی و پیاده سازی مدل تعالی EFQM
  • طراحی و پیاده سازی مدل مدیریت دانش KM
  • طراحی و پیاده سازی مدل مدیریت ریسک سازمانی ERM
  • طراحی و پیاده سازی سیستم کارت امتیازی متوازن BSC
  • طراحی و پیاده سازی سیستم بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE
  • طراحی و پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار S5
  • طراحی و پیاده سازی مدل تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر مدیریت دانش نت MKMS
  • مدیریت بلوغ فرآیند کسب و کار BPMM
  • مدیریت پروژه PMO
  • مدیریت ریسک سازمانی ERM
  • مدیریت توسعه عملکرد کیفی QFD
  • مدیریت منابع سازمان ERP
  • مدیریت نظام طراحی آزمایشات DOE
  • مدیریت سیستم شناسایی و بهبود هزینه‌های کیفیت COQ
  • مدیریت سیستم کنترل فرایند آماری SPC
  • مدیریت رویکرد شش سیگما مبتنی بر DMAIC
  • تجزیه و تحلیل حالات خرابی باقوه و اثرات آنFMEA
  • مدیریت زنجیره تامین SCM
  • مدیریت بهینه سطح سیگما فرایندها σ
  • مهندسی معکوس و اصلاح فرآیندهای سازمانی RE
  • مدیریت مسئولیت اجتماعی CSR
  • مدیریت نظام­ جذب و استخدام
  • مدیریت نظام­ ارزیابی عملکرد کارکنان
  • مدیریت نظام‌های انگیزشی
  • مدیریت نظام­ حقوق و دستمزد
  • مدیریت سیستم‌های آموزشی و ارتقای مهارت کارکنان

خدمات حوزه کلینیک کسب و کار به شرح ذیل می‌باشد:

  • طرح موضوع و بیان مسئله یا مسائل سازمان
  • بررسی ماموریت، چشم­‌انداز، اهداف و استراتژی­‌های سازمان
  • تحلیل نتایج بررسی­‌ها، ارزیابی­‌ها، جمع‌­بندی و نتیجه‌­گیری
  • تعیین نقاط قوت و ضعف و اولویت‌بندی مشکلات
  • تعیین حوزه­‌های کلیدی بهبود با توجه به مشکلات اولویت‌بندی شده و ارائه راهکارهای بهبود

ماموریت کلینیک کسب و کار:

“افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی با ایجاد و بهبود مستمر یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان سرمایه اعم از کسب و کارها، نیروی انسانی، سرمایه گذاران“

استراتژی کلینیک کسب و کار:

  • متمایزسازی خدمت با رویکرد ایجاد جامع‌ترین، طبقه‌بندی شده‌ترین، منظم‌ترین و قابل اعتمادترین سبد مشاورین
  • تقویت برند از طریق ایفای نقش پلتفرم ارتباطی با سه کارکرد 1) معرفی 2) مدیریت قرارداد 3) تامین ابزار در صنعت خدمات کارشناسی کسب و کار
  • استفاده از ابزارهای تکنولوژیک برای افزایش کمی و کیفی ساعات خدمات کارشناسی

نحوه ایجاد ارزش:

  • توسعه و بهبود مستمر شناخت سازمان‌های ایرانی و ارتباط با آن‌ها
  • توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای آن‌ها به خدمات موضوع فعالیت کلینیک
  • توسعه و بهبود مستمر راهکارهای متناسب با نیاز آن‌ها

 

کارشناس مربوطه:

خانم دلداری‌پناه

تلفن تماس:

021-43904133

Previous slide
Next slide
مطالب بیشتر

ارسال پیام

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
بنر وب سایت نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و حضور isqi