فعالان حوزه تحقیقات بازار ایران، در روز پژوهش گرد هم آمدند.
نشست هماندیشی مدیران عامل و مدیران شرکتهای فعال در حوزه تحقیقات بازار ایران، با میزبانی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و به همت کمیسیون تولید محتوا انجمن تحقیقات بازار ایران برگزار شد.
به گفته بابک اسماعیلیان، مدیرعامل شرکت بهینهکاوان کیفیت، هدف از تشکیل این گردهمایی، ایجاد و همگرایی صنفی و بررسی مشکلات و معضلات مشترک میان شرکتهای تحقیقات بازار ایران است.
در این نشست علاوه بر ISQI و شرکت بهینهکاوان کیفیت، نمایندگان شرکتهای کالا کاوش کالار، دال بازار پیروز، توسعه بازار ادوار، توسعه بازار آوید، تحقیقات بازار ایران متد، ۱۰۰۱برندینگ، موسسه تحقیقات بازار آگاه، موسسه تحقیقات EMRC، ریوایز و TOPLANS، افق نگرش ایرانیان، پژوهش بهنگام، آیدل وین، nexlooks، هیوا طرح، آیینه آفتاب کیش و نوآوران داتیک، حضور داشتند.
طی این نشست درخصوص موارد مطرح شده از قبیل “تدوین دستورالعمل نحوه برگزاری آموزش تحت برند انجمن”، “پیگیری تدوین استاندارد تحقیقات بازار از طریق سازمان ملی استاندارد ایران”، “طراحی یک پرسشنامه جهت استعلام قیمتدهی در حوزههای مختلف جمعآوری اطلاعات از شرکتهای مختلف تحقیقات بازار فعال در بازار ایران”، “تعیین ارکان جهتساز انجمن تحقیقات بازار ایران توسط هیات مدیره” و همچنین “بررسی روشهای درآمدزایی انجمن”، بحث و تبادلنظر صورت گرفت.
گفتنی است براساس اتفاقنظر کلیه همکاران شرکتکننده در این نشست، زین پس جلساتی بهمنظور همفکری درباره موارد فوق بهصورت ادواری و در فواصل زمانی حداکثر سهماه برگزار میشود.
انتهای خبر/