کدام اپلیکیشن های درخواست تاکسی؟! اسنپ یا تپسی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان حامی سامانه whichapp نتایج حاصل از نظرسنجی مشتریان دو اپلیکشین اسنپ و تپسی را منتشر کرد.
فعالیت اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی تقریبا از سال ۹۳ در تهران شروع شد و امروزه افزایش استفاده مردم از آنها، موجب ایجاد فضای رقابتی بین استارت‌آپ‌های مرتبط با این خدمت شده که در این بین، دو شرکت اسنپ و تپسی توانستند ‌عنوان بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات تاکسی اینترنتی در ایران را از آن خود کنند.
از این رو سامانه Whichapp.mobi، طی تحقیقی یک روزه، از ۱۰۰ نفر از مشتریانی که تجربه استفاده از خدمات اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی را داشته‌اند نظرسنجی کرده است.
طبق این نظرسنجی پاسخ‌دهندگان، در هر یک از شاخص‌های ارزیابی خدمات (کیفیت، سرعت خدمات، ارزش قیمت، پشتیبانی و پاسخگویی، قابلیت اطمینان)، اپلیکیشنی را که وضعیت مناسب‌تری نسبت به رقیب خود داشته است، انتخاب نمودند.
نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد، از نظر ۶۵ درصد کاربران اپلیکیشن اسنپ از نظر سرعت ارائه خدمات در وضعیت بهتری قرار دارد و در مقابل ۴۶ درصد مشتریان معتقدند اپلیکیشن تپسی از نظر قیمت دارای مزیت بیشتری نسبت به اسنپ است. اما در شاخص‌های قابلیت اطمینان، کیفیت خدمات و پاسخگویی و پشتیبانی گزینه فرقی نمی‌کند بیشترین فراوانی را کسب کرده است.

نتایج و نمودار حاصل از این نظرسنجی را میتوانید با کلیک در اینجا مشاهده نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *