شکایات مشتریان
 تکمیل فرم درخواست شاکی جهت بازدید وسیله نقلیه

توسط کارشناسان رسمی دادگستری منتخب

واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و لوازم خانگی

واحد رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان معتبرترین مرجع کارشناسی در کشور در حوزه خودرو و کالا (مورد تایید مراجع نظارتی) می‌باشد. که به شکایات آن دسته از مشتریانی که علیرغم مراجعه به شرکت‌های عرضه‌کننده یا مجموعه خدمات پس از فروش موفق به اخذ نتیجه نمی‌شوند و از سوی مراجع ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و …به این واحد معرفی یا ارجاع می‌شوند رسیدگی و نسبت به بازدید و بررسی موضوع شکایت در چارچوب ضوابط و مقررات جاری اقدام می‌نماید.

ماموریت‌های محوله واحد رسیدگی به شکایات مشتریان صنعت خودرو و لوازم خانگی

  • بررسی و رسیدگی به مشکلات خودروها و کالاهای عرضه شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری
  • ردیابی مشکلات کیفی محصول و خدمات پس از فروش از شکایات واصله
  • بازدید و تهیه گزارشات کارشناسی از سوانح و عیوب تکرار شونده
  • ارائه بازخوردهای مناسب جهت هرگونه اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
  • انجام کلیه ماموریت‌های محوله از طرف سازمان‌های بالادستی
  • پاسخگوئی به سازمان‌ها، نهادها و مراجع پیگیر شکایت

مسئولیت رسیدگی به شکایات مشتریان در مرحله اول با امور مشتریان شرکت‌های عرضه کننده می‌باشد و در صورت عدم نتیجه‌گیری می‌توانید از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوطه و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهر محل سکونت نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نمایید.

 

راه‌های ارتباط با واحد رسیدگی به شکایات
آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به جلال آل احمد، نبش کوچه سوم
شماره تلفن‌های تماس :
۸۸۰۲۰۹۲۵ ،۴۳۹۰۴۱۵۱ ، ۴۳۹۰۴۲۲۵
نمابر : ۸۸۰۲۰۵۴۰-۰۲۱
ایمیل:  ICC@ISQI.CO.IR
کانال تلگرام:  ISQICC@
شماره پیامک: ۱۰۰۰۲۱۴۳۹۰۴۰۰۰