«خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه»
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، یکی از برترین و خوشنامترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات مهندسی، بازرسی و آزمایشگاهی کشور، فعالیت های حرفه ای، بیطرفانه و متعهدانه خود را با رعایت استانداردها، قوانین و مقررات ملی و بینالمللی و با در نظر گرفتن ابعاد کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، در جهت تحقق اهداف ذیل دنبال مینماید:
- شناسایی و تامین نیازها و انتظارات مشتریان و سایر ذینفعان و تلاش در راستای ارتقای سطح رضایتمندی آنان؛
- شناسایی و به کارگیری استعدادهای فردی و گروهی و ارتقاء سطح آگاهی، دانش فنی، مهارتهای عملی کارکنان با رویکرد آموزش و مدیریت دانش در جهت بهبود کیفیت خدمات ؛
- افزایش بهکارگیری تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی؛
- تلاش در جهت پیشگیری از حوادث و صدمات انسانی و آلودگیهای محیط زیستی به منظور کاهش یا کنترل خطرات ایمنی و بهداشتی و جنبه های محیط زیستی و ریسک آنها و حرکت در جهت مدیریت و بهینه سازی مصرف منابع؛
- ارتقاء روحیه همکاری، وقت شناسی، نظم و انضباط کارآمد به منظور احترام و برخورد شایسته با ذینفعان؛
- افزایش اشتغال مولد و میزان سودآوری شرکت از طریق ایجاد/افزایش سهم بازار با تمرکز بر خدمات تست و آزمون، ورود به بازارهای جدید و دارای خلاء ارزیابی و اندازه گیری و افزودن خدمات جدید.
- توسعه پایدار با نگاهی مسئولانه و بلند مدت در قبال کلیه ذینفعان در کسب و کار شرکت با هدف سهیم بودن در ساختن جهانی با کیفیت تر و ایمن تر، کاهش آلاینده های زیست محیطی و تلاش در رفع دغدغه های اجتماعی از جمله فرصت های شغلی برابر بدون لحاظ تبعیض های قومیتی، جنسیتی و اعتقادی، بر مبنای اصل اساسی شایسته سالاری
در این راستا فرآیندهای سازمان، با الگوگیری از استانداردهای بین المللی ISO 9001، ISO 17020، ISO 17025، ISO 10015 ، راهنمای HSE-MS وهمچنین ISO ۲۷۰۰۱ (مطابق خط مشی با کد مدرک PO-MA-۰۴ ) سازماندهی گردیده و سیاست های ذکر شده متناسب با استراتژی های موجود سرلوحه فعالیت ها قرار گرفته است.
لذا از این طریق اینجانب و کلیه همکاران متعهد می شویم که با حفظ عملیات پایدار در مسیر دستیابی به اهداف ذکر شده، بهبود مستمر فعالیت ها و افزایش هر چه بیشتر رضایت مندی مشتریان گام برداشته و هر یک سهم خود را در این خصوص ایفا نماییم.
تغییر در مسائل داخلی و خارجی، تغییر در نیازها و انتظارات ذینفعان و همچنین نتایج جلسات بازنگری مدیریت و بازخوردهای نظام پیشنهادات می تواند به عنوان مبنایی برای بررسی نیاز به روزآمدی این بیانیه و اطمینان از درک آن در تمام سطوح سازمان به کار گرفته شود.