شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به منظور ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و همچنین استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان در صنعت خودرو، از رساله دانشجویان در حوزه‌ی داده کاوی اطلاعات و مدل سازی در سنوات گذشته حمایت نموده است.
در همین راستا سرکار خانم مبارکی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه خوارزمی، پایان‌نامه‌ی خود را تحت عنوان ” مدل پیش‌بینی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو با روش‌های شبکه بیزین” روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه طی جلسه‌ای با حضور مدیر و روسای واحد تحقیقات مشتری و بازار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه داد که در آن نتایج مستخرجه از این تحقیق و توانایی مدل پیش بینی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
ضمن آرزوی بهره گیری عملی از توان و دانش جامعه علمی کشور، موفقیت برای ایشان در سایر مراتب علمی را از خداوند متعال خواستاریم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *