سومین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان عرضه کنندگان خودرو در اردیبهشت ماه با حضور سرپرست اداره کل ازریابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارتباط با مشتریان شرکت های خودروسازی، عرضه کننده و خدمات پس از فروش و نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار گردید.
در این نشست علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ضمن تشریح فرآیند رسیدگی به شکایات در این شرکت، گزارشی در خصوص میزان رضایت شاکیان و زمان رسیدگی به شکایات در سال ۱۳۹۵ و مقایسه آن با سال ۱۳۹۴ ارائه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *