ارزیابی و رتبه‌بندی سازمان‌های خدمت محور

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌گیری از آخرین روش‌های ارزیابی بنگاه‌ها و موسسات و بکارگیری ابزارهای نوین مدیریتی امکان ارزیابی موسسات و فرآیندهای سازمانی و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص‌های مختلف بلوغ و نیز ارزیابی میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌ها را دارد.

یکی از مهم­ترین نیازهای مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها «ارزیابی و رتبه‌بندی» مجموعه‌های تابعه خود می‌‌‌باشد. بدیهی است که شناخت دقیق نسبت به نقاط قوت­ و ضعف‌­های سازمان لازمه برنامه‌ریزی دقیق جهت پیشرفت و تعالی آن است.

بخش مشاوره سازمان با هدف ارتقا و ارزیابی سطح خدمت‌رسانی در سازمان‌ها اقدام به خدمات ذیل می‌نماید:

برخی از  خدمات قابل ارائه  عبارتند از:

  • ارائه مدل: تدوین دستورالعمل و تهیه چک لیست‌های ارزیابی
  • انجام ارزیابی‌های آنلاین از خدمات سازمان‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها
  • رتبه‌بندی سازمان‌های خدمت محور
  • ارائه داشبوردهای مدیریتی آنلاین از وضعیت ارائه خدمات در سازمان‌ها
  • ارزیابی توانمندی شرکت‌ها ( بلوغ مدیریتی، مالی، حقوقی – بین المللی، …)
  • ارزیابی توانمندی موسسه‌ها و شعب زیر مجموعه آن
  • ارزیابی سطح بلوغ سازمانی
  • ارزیابی محصولات
  • ارزیابی و تعیین رتبه اعتباری سازمان
  • ارزیابی خدمات شهری
  • ارزیابی امنیت و حفاظت فیزیکی سازمان

 

رئیس بخش: بابک حصارکی    تلفن تماس: ۴۳۹۰۴۱۳۰

کارشناس ارتقاء سیستم و کیفیت : عاطفه مهاجر    تلفن تماس:۴۳۹۰۴۱۳۱