•  
      همایش خدمات پس از فروش

      همایش خدمات پس از فروش
      همایش خدمات پس از فروش
    • کیفیت، پل دستیابی به صنعت و تجارت صادرات محور است
      توجه به پیشنهاد دولت دوازدهم مبنی بر سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت به وسیله محمد شریعتمداری و با وجود تجارب وی در حوزه صنعت و تجارت، چشم انداز افزایش صادرات بر مبنای ارزش افزوده برای این بخش ... [ادامه مطلب]
      آمار رو به رشد رضایتمندی از خدمات پس از فروش
      آمارها از رشد رضایتمندی مشتریان شبکه خدمات پس از فروش حکایت دارد بطوری که براساس آخرین نتایج، میزان رضایت مشتریان عدد 700 در مقیاس 1000 می باشد که نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است. [ادامه مطلب]
      حضور نمایندگان شرکت جایکا ژاپن در مرکز آزمون ISQI
      نمایندگان شرکت جایکا از کشور ژاپن روز سه شنبه ١٠ مرداد ٩٦ میهمان مرکز تحقیقات و آزمون شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بودند. [ادامه مطلب]


پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان